November 5, 2009

Metrojaya Sale @ Summit

hari ahad pagi, aku ikut along g wat facial kat area USJ kot kalo tak silap aku.. kat Court 10.. tue area mane eh?? belasah je lar.. hihihi..

otw nk ke sana tue, lalu lar depan summit.. BIL aku leh plak perasan ada banner Metrojaya punya sale..

'eh yang.. ada sale metrojaya lar'..

akak aku pantang dengar sale.. trus dia ckp balik nnti kita singgah ek.. silap besar lar abg ipar aku g ckp ada sale kan.. hahaha..

facial dia start dari kol 10 smpai 1 lebih.. lama gak ek org wat facial.. hehehe.. akak yang wat facial kat along aku tue tnye gak aku nk wat skali ke tak.. of coz lar aku tak nak kan.. aku nk stick gune 1 produk jer.. tak mau campur2.. so aku just cakap, 'tak pe lar kak.. sy teman akak sy jer.. lain kali sy cuba yer'<--ayat jaga hati nie.. heheh.. :) lepas da habis facial tue ktorang singgah lar summit.. org da ada mood shopping nie payah kalo cakap tak boleh.. jadinya ikut kan lar.. =p

MJ sale nie wat kat tingkat 4.. so ktorang dari parking trus nek tingkat 4.. kuar2 lif je da tmpt sale pn.. boleh tahan lar org2 kat dalam tue.. riuh rendah je tmpt nye.. siap ada promoter yg gune pembesar suara sume tue..

bantal2 tue sume ada less 50%.. ada byk size bantal2 tue.. ada yang besar, sederhana n yang kecik2.. BIL aku mula2 nk amek, tp akak aku kata tak payah.. kat umah da byk bantal kecik2..

coffee mug tue comel.. RM4.90 jerk.. aku amek satu.. leh bawak g ofis..

piring2 pelbagai guna.. leh letak sos n mayonis.. pape je lar yg korang nk letak.. yang nie harga dia RM 5++..

akak aku mula2 amek yang panjang tue 2.. tapi bila dia jmpe yg lain yang dia berkenan.. dia tinggalkan yang nie.. hampeh jer..

hah, tue yg ramai gile org kerumun tue pasal ada sale handbag.. 80% sale.. brand ape aku tak tau pn.. tak pegi tengok.. time org ngah kerumun2 tue, pasal diorang baru bukak dari kotak.. tue yang msing2 serbu.. n if tak silap aku, beli 1 handbag ada dpt percuma ape tah.. aku tak ingt.. hihih.. =p

hah, yg nie lar yg along aku berkenan smpai dia tinggalkan pring yg dia nk memula tadi..

yang nie brand living quarter kalo tak silap aku.. along aku amek 2 mangkuk yang bentuk 4 segi kat hujung tue ngan 2 piring kecik wat isi mayonis ngan sos if makan ngan nugget or pape je lar kan..

yang empat segi tue kalo tak silap aku lepas sale jadi dalam RM20++, yang piring plak RM4++..

pastu masuk plak kat side kasut n baju.. owh, ada satu kemeja lelaki tue cntik warna dia.. warna hijau pucuk pisang.. ingtkan nk beli utk my sayang.. tapi tinggal size L jerk.. kang ada jadi tragedi dulu2.. hahahaa.. sory lar syg ek.. xda rezeki kali nie.. mana tak nye datang last day.. sure lar size lain sume da habis kan..

BIL aku carik kasut utk dia.. tapi cm biasa lar.. datang last day, confirm lar tinggal yang display sajer..

pastu akak aku g carik barang dia ngan BIL aku, aku lark g carik barang aku.. aku dpt tank top levis @ RM19.90 n baju tdo skiva @ RM10..

then da xda nk carik ape, ktorang gerak lar ke kaunter.. nk ke kaunter tu lalu lar kat tmpt baby..

akak aku nmpk benda nie.. blh dia ckp..

angah belikan lar dlu yang ni utk ank along.. RM 59 jerk..

tak nak.. tak nakkkk.. angah nk carik benda lain utk dia.. hahahhaa..

tapi mmg cantik pn tempat tue.. ada mcm2 bentuk.. warna2 dia pn ceria jerk..


pastu singgah masuk kat tempat minyak wangi n brang2 make up sume.. tapi kat sini xda yang menarik pn.. kalo ada pn minyak wangi kylie minoque.. tapi yang tue aku da ada.. so kat sini saje je jalan pusing2..

kat tmpt ZA tue my sis carik eye cream.. tapi dia tak berkenan lar plak.. jadinya kat situ mmg tak amek pape pn.. da kuar dari situ terus pegi kaunter.. pastu terus balik.. sbb akak aku da start pening2..

dia time shopping dia tak pening.. da lepas shopping baru dia pening.. hihihi..

No comments: