November 19, 2009

da bertaun2 pn jammed lagik!!

aku rasakan, sape2 yang slalu lalu kat klang, mesti da tau jalan mane yang jammed nye bagai nk gile nie..

kat area bangunan nie hah, kat tmpt yang tengah wat construction nk bina jmbtan kot..

construction nk wat jmbtan nie da lamaaaaaaaaa gilerrrrrrrrrrrr da start.. tapi smpai skang tak siap2 jugak.. aku tak tau lar ape ke lembab bebenor kontraktor nie buat.. da few years jugak lar rasanya diorang wat jmbtn nie..

nie ktorang terpaksa lalu kat sini ari ahad ari tue.. lepas amik ibu aku kat stesen bus shah alam, trus gerak g umah nenek aku kat kg raja uda.. smpai kat kwsn nie jer mmg da tersenguk2 kreta nk bergerak.. dari stesen bus tu pkul 7, smpai umah nenek aku kol 8.. macam lar jauh sngat kan..


tengok lar hah, kiri kanan krete nk msuk.. siap leh create short cut sendiri.. heheheheh..

haih, bile lar nk siap jmbtn nie.. alahai...

No comments: