November 26, 2009

Jamuan Keraian STM

hari jumaat last week, kat ofis ada wat jamuan keraian.. nie bagi meraikan pegawai baru & pegawai yang bertukar n staff yang smbut bufday dari bulan 7 smpai 12.. wat skali arung trus.. so konsep kali nie potluck! heheh..

aku tak bawak ape2 pn.. bawak mulut saje.. hahaha..

jom tengok ape yang ada time nie..

ayam goreng.. nie order dari cafe.. :)

ada mee goreng, bihun goreng & nasi goreng..

sandwich telur n kuih muih..

nie ape ek nama nye.. pasta bakar ek?? ntah lar, aku pn tak sure.. yang aku sure, sedappppppp!! hehehhe.. :)

then ada buah-buahan ngan jeli.. belum mula lagik aku da rembat siap2 dari bilik diorang yg bwk jeli nie.. hihihi..

pastu ada spageti, satay n ice cream.. spageti sngat marvelessssss!!! aku mkn tue jer.. sedap kuah dia.. siap letak kuah dia lebih2 pastu aku ratah..

t, amek lar pic ktorang, pastu msuk blog..

hahahha.. boleh kak su request mcm tue.. hah nah, nie da msuk blog.. :)

kak murni tdo ek.. bangun2!! hihihii

sebelum mula makan2, ada sesi pengenalan dengan pegawai baru, then pegawai yang bertukar pastu baru bagi2 hadiah utk sesape yg layak dpat..

yana kecik nie pn dapat gak..

hah, tu yang berbungkus ngan kertas minyak tue lar yang nk dibagi kat sape2 yang sepatutnya dpat.. turn aku mula2 dlu da dpt da.. hihih.. :)

bila da selesai sumenya baru start makan, tapi ktorang dulukan yang lelaki coz nk dkt kol 12 da time tue.. takut diorang rushing nk g solat jumaat..

aku tapau jeli2 tue.. :))

No comments: