November 20, 2009

3 budak busyuk di alamanda :)

huhuhuhu..

smlm petang ada training netball.. ktorang ada game utk esok.. giler kan, game esok baru hegeh2 nk training.. hehhehe..

bukan baru hegeh2 nk training yer.. da plan awal2 da, tapi kalo da tiap2 petang hujan jer, nk training ape nye kan.. sib bek lar smlm tak hujan.. dapat lar ktorang training wpun sekali jerk..

so kol 5 sharp2 da standby kat bawah tue.. tak lama pn ktorang men.. dlam sejam jerk.. kol 6 lebih da stop, coz nk ke alamanda plak carik baju utk team ktorang.. baju murah2 jer.. yang pegi pn ktorang ber3 jer.. aku, kak jee ngan kak wati.. yang lain sume da busyuk2 tak mau pegi.. hihhi..

baju nie je yang ktorang beli.. murah sajor.. tak lebih dari 15 hinggit pn.. :)

pas da settle beli baju, g tapau makan plak.. lapor giler..

kak wati & kak jee

tak pegi jauh2 pn, carik dlm alamanda jerk.. ktorang tapau kat food court jer..

aku sngt2 lar selekeh p alamanda smlm.. hahha.. da tau slekeh, tetap jugak nk pegi tue.. tak kira lar kan.. ngan busyuk + masyam nye toksah cite lar kan.. comot2 baju kotor kena tanah lagik.. hahhahaha.. sib bek ada bwk towel pink nie.. leh lar cover comot2 baju aku kat bahagian bahu..

huhu.. tue lar comot kat baju aku.. mane nye tak comot, men kat tanah lecak2 sume kan.. kasut jgn cite lar.. sib bek aku bawak slipar.. so kasut masuk beg, sarung slipar jer..

smbil tunggu nasik siap, aku smpt g bli stokin kat al-ikhsan.. :)

No comments: