November 3, 2009

JCO untuk mak BUYONG :)

lepas da selesai kat clinique hari sabtu tue.. aku singgah JCO.. sbb MAK BUYONG a.k.a along aku asik bising je nk JCO.. nk JCO..

ala2 mengidam lar kan.. sib bek adik ko nie bek ati.. hahahha..

dari malam Jumaat lagi dia da pesan siap2 kat aku dia nk JCO yang perisa ape.. ko ckap awal2 pn, bukan adik ko nie leh ingt kan.. da smpai kat JCO tue baru aku call dia tnye nk yang mane..

yang rongak satu tue dia da cekup dlu.. hihih..

yang dia nak perisa mango, pastu copa banana ngan yang wane putih tue.. aku xtau ape namanya..

yang lagik 3 coklat tue aku yang pilih.. sbb aku kalo bab JCO ke big apple ke.. aku mmg lar tak leh nak telan yang ada perasa merepek2 nie.. mmg yang coklat je aku carik.. tapi aku takkan carik yang kat luar da salut coklat, kat dalam pn ada isi coklat.. muakkkkkk.. manissss gile pun ye jugak..

jadinye carik yang bentuk ring n bersalut coklat sajer..

:))

No comments: