June 4, 2009

nk kurus!!!

poyo je tajuk kan.. hehehe...

lantak lar yer.. aku da xtau nk buh tajuk ape.. :)

disebabkan aku rasa bdn aku nie mkin nek.. aku ngan kwn aku decide nk g gymmmmm.. huhuhu.. plan nye da lama gle ok.. dari 2 bln lepas lagik kot.. tapi mesti je ada halangan.. kalo aku free ptg.. dia lak kena stay kat ofis.. ble aku kena stay.. dia lak yang free.. cm x bagi ktorang nk kurus jerk.. wakakaka..

baru smlm lar menjadi nk ke gym yerk.. ktorang pegi yg free jerk.. mane nk dpt gym free kan..?? dari g yg kena bayr, bek g yg free je.. kemudahan dlm gym tue pn byk yg ada.. ktorang p pas keje smlm.. kat KBS jerk.. sekangkang kera jerk ngan ofis aku... owh, siap ada senam robik gak yerk.. tapi nie aku x sure lak sama ada senam robik nie pn hari2 or ada hari yg tertentu jerk..

so smbil bersenam, smbil layan lagu2 org senam robik tue.. smbil senam, smbil cuci mataaaaa.. hehehe.. oit2, bkn cuci mata tgk llaki yerk.. cuci mata tgk org gne peralatan senam tue cmne.. ktorang nie kan pestime msuk tempat tue.. so, ala2 jakun skit.. bkn skit lar, mmg byk pn jakun nye.. hihihi..

smlm ktorang wat 2 jerk.. yg larik2 atas mesin, n cycling jerk.. yg len2 tue next time ktorang try lak yer.. tapi yg pastinye bab2 nk ngangkat2 benda2 yg berat tue confirm xkan wat lar.. =p ktorang smpai kat KBS tue kol 5.30 smpai kol 6.50.. tapi start msuk gym tue kol 5.50 lar..

15 minit tue ktorang p salin baju kat toilet dia.. hahaha.. gle jakun nie pestime jejak kaki kat KBS tue kan... toilet dia sgttt wangi okeh.. da lar besar.. pastu mcm xda org je yg gne.. mintak 1 bwk blik umah bley?? hehehe..

aku bukan nk kurus sgttt pn.. tapi aku nk kurangkan berat.. aku rasa cm berat aku nie beraaaaaaaaatttttttttttttttttt gleeeeeeeeeeeeee!!! bape berat aku?? xyh tau lar yer.. biar aku je yg tau berat aku... pp pn da mcm kena tiup jer.. kembung semacam... adohai.. duk jauh dari ibu pn leh kembang cmni.. kalo dkt ngan ibu, confirm lar aku mkin kembanggggggggg... hihihi..

masa nk kuar dari KBS tue.. kena p amek pass keje aku dlu kat guard lobby bawah tu.. sbb pass tue kena tukar ngan pass pelawat dlu... then ble da amek pass aku tue.. ktorang pn nk kuar lar.. da smpai kat pintu lobby tue..

wei.. jap2.. tgu jap...

lorh.. nape??

jap2.. bagi aku dgr lagu nie japs..

lagu pe nie???

aku rasa lagu dafi.. jap eh.. bagi aku dgr korus dia.. hah.. btul lar.. lagu DAFIIIIIIIIIII... jap eh.. kte layan lagu nie..

??%%$#*(!!!!

***kepada kwn2 aku.. korang kena sedia maklum yer.. kalo korang kuar ngan aku.. aku mmg xblh kalo dgr lagu dafi.. so korang pn kena lar layannnnnn skali ngan aku... korang kan da paham perangai aku... hihihih.. trima kasih yer sbb sama2 layannnn kan aku nie.. :)

No comments: