June 8, 2009

ibu.. :)

ibu da slamat tiba dari menunaikan umrah hari sabtu ari tue..

epy tgk dia sihat.. :)

ari kames mlm dapt call dari ayah gtau yg ibu blik ari sabtu..

aku cm blur2 lar.. coz pttnye blik ari kames ni.. 11 hb..

so ble ayh ckp ibu blik ari sabtu.. aku ingtkan tunda ke 13hb tue..

so aku ckp okeh lar.. lambat lagik..

rupe2nye 6hb..

so diorang sume rugi 5 hari lar.. ape ke sengal lar agency nie kan..

along call agency nie.. diorang gtau terpaksa awalkan flight, sbb flight reschedule..

uiks. jadah nye ko reschedule smpai rugi masa diorang 5 hari.. duit tue mmg lar ko leh pulangkan.. then ko ingt org yg nk g sana, ble2 nk blh smpai ker..???

kol 10 lbh aku da smpai.. then tgu along ngan husband dia lak.. pas2 ktorang tgu lar ber3 sementara nk tgu uncle aku smpai.. flght diorang landing kol 11 lbh, dkt2 kol 12 gak lar..

diorang sume da kuar kena berkumpul kat level 1, coz bus da tgu kat situ.. tolak lar troli memasing yer.. tmpt letak beg kat bus tue pn x muat.. almaklum lar, masing2 smpai sana beg beranak yer.. hihihi.. :)

kol 2 cm tu, bus da gerak ke melaka.. ibu g umah nenek dlu, ayah pn da tgu kat umah nenek ngan adik yg last.. pagi2 ayh da gerak g umah nenek.. so dari melaka t baru diorang blik jb..

pas bus da gerak, ktorang sume berpecah.. along nk g kenduri kawin kwn dia, uncle aku blik umah, aku blik putrajaya.. sblm blik g singgah mcd yer.. prut da lapar... dari pagi x mkn lagik.. hihi.. aku smpai umah kol 3.. trus kebabooomm dpn tv.. syokkkkk gle dpt baring2.. hajat kat ati nk g tgk wayang cte 'jgn pndg belakang congkak' pn x jadi.. sbb aku nk baringgggggg2..

nape xda wayang yg seat dia leh bring2 ek..??? hahhahahahhaa...

1 comment:

waheda said...

memg kebanyakkan agensi mcm tu.. dalam pakej tulis 14 hari, alik2 y p aritu 10 ari jek.. huhuhu