June 17, 2009

good news!!

dpt call from my sis tadi..

dia bagitau yg dia da pregnent..

5 weeks baru..

tadi tgh hari dia g check kat klinik...

aku akan jadi mak cik next yearrrrrrr!!!!

yeah...!!!!

kalo xda pape, insya-Allah dalam bulan 2 taun dpn dia akn bersalin...

along : ko nk tau x abg ckp ape??

aku : abg ckp ape long??

along : dia ckp tahniah.. tahniah..!! pas2 ada ke dia tnye aku, aku da scan lum anak aku nye kulit wana ape..??

bengong je adik aku lar.. ada ke suh scan kulit.. saje perli abg ipar aku lar tue.. hehehehe..

pastu along ckp, mlm tadi abg ipar aku siap mimpi lagi yg along aku akan jadi mama.. kuat btul perasaan dia tue kan.. heheh..

hopefully sume nye selamat.. jaga diri bek2 ye along.. now da berbadan dua.. jgn wat keje berat2.. biar je husbnd ko yg wat.. leh dera2 dia.. hahahahaha... :)

i m sooooooooooo heppppppppyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!

2 comments:

::Em Hej:: said...

waaa..bestnye...bunting pelamin la kata orang kan..sonok kan ade baby:)

yaTy ♥ said...

tue lar..
da rezeki nk dpt awal kan..
besttttt2..
t aku leh wat mcm2 kat anak dia..
hahhahahaha..
psnie tgu ank amie n aien lak.. :)