June 5, 2009

syurga cinta <3

smlm g tgk syurga cinta ngan kak nad..

aku blik keje smlm kol 6 lebih.. kak nad da survey da, tket syurga cinta kol 9.20.. so kak nad pick up aku kat umah dlm kol 8.30..

sampai kat alamanda, g bli tiket dlu.. pas2 psing2 jap smentara nk tgu 9.20.. g tgk2 kasut, bli brang ckit, n tapau BIG APPLE.. =p

then trus gerak g msuk panggung.. bln nie mcm byk je cite yg best2 kan.. xpe2, esok leh g lagik.. hihii.. :)

nie kali ke2 aku tgk cite nie.. 23hb hari tue pn aku da g tgk gak.. yg dlu tue aku g sesorang.. da bosan sgtt aku kuar je lar g tgk wayang.. so kali nie tgk ber2 ngan kak nad plak..

1st time aku tgk dlu, penuh okeh panggung.. even seat yg baris pling dpn skali pn full.. mmg ramai gle org time tue.. tapi yg smlm g tgk x bape ramai sgt lar.. ada gak parents yg tgk ngan anak2 diorang.. so ble part haziq tue.. gelak sungguh2 budak2 nie.. hehhee..

pada aku cite nie best.. sbb tue aku x ksah tgk smpai 2x.. hehehe.. yg pling aku ske dialog atuk heliza tue..

ada 3 jodoh didunia nie..

1 jodoh dari syaitan, 2 jodoh dari jin, 3 jodoh dari ALLAH s.w.t.

ada lagik lar huraian dia.. kalo korang nk tau ape jodoh dari syaitan, jodoh dr jin & jodoh dari Allah s.w.t, korang tgk lar cite nie..

wayang abis kol 11.00, kuar dari panggung ktorang msuk blik alamanda coz nk g amek big apple yg ktorang tapau tadi.. kan x leh bwk msuk, so kena lar tinggal kat kaunter.. heheh.. pas2 trus gerak p mamak pekena roti telur.. kol 12 baru gerak blik umah.. hehhee..

smpai umah, cuci2 muka sume, mkn big apple smbil men msg2.. last2 aku tdo dlu dari org kat sana.. ;p

No comments: