June 21, 2009

jiha..

budak kena paksa senyumm!!! hehehe... :)

smlm tgh hari jiha n mama dia dtg umah..

pas2 dia mcm biasa lar kan..

ble abg ipar aku ada, mmg dia membisu seribu bahasa..

ckit pn suara dia susah nk kuar..

ko tnye lar mcm2 kat dia.. nan adooo nye dia nk jawab...

dia pndang jer muke kooooo...

dia kan PEMALU sgt ngan abg ipar aku...

dia x tau pn ktorang blik jb.. so ble smpai dpn pin2 umah aku, dia nmpak abg ipar aku... snggup patah blik yer.. sib bek la mama ko dtg nk makan kt umah ibu kan adik.. kalo x mmg ko x msuk nye umah...

pas2 aku duk pujuk2 lar dia tdo umah ktorang.. coz ibu aku kata da lama dia x tdo sini.. now mmg da ikut mama dia blik umah.. aku smpai majuk2 ngan dia nk suh dia tdo umah ktorang.. dia ckp ngan aku pn aku wat dek jer.. hahhaa.. nsib ko la dik dpt akak kuat sentap cmnie.. last2 dia nk jugak tdo umah ktorang... yesh2.. berjaya..!!! hiks.. =D

pas2 da ptg, dlm kol 6 lebih tue abg ipar aku ajak g tesco.. aku mmg nk pegi pn.. ingtkan nak g mlm.. da alang2 dia nk g tue, g lar skali carik barang2 yg aku nk... trussss zassss g mandi... mesti lar aku ajak jiha tman g tesco gak kan..

aku : kte ikut abg jamal g tesco ek..

jiha : ala.. jiha xyh pegi lar...

aku : ala.. jom lar.. teman ngangahhhh.. t ngangahh sesorang jer...

jiha : jiha malu.. jiha xyah pegi eh...

aku : xmau kwn adik lar.. t angah jalan sesorang jer.. along jalan ngan abg jamal.. adik teman lar angah.. jalan ngan angah..<<-- da wat muka sedih time nie.. kena blakon lebih2 skit.. hehhee..

jiha : okeh.. jiha ikut..

aku : senyuuuuummmmmmmmm :)


jom2!!! kte g tescoooooo!!! hehhehe...

No comments: