May 26, 2009

sup utara

herm.. nie masa ari ape ek.. ari kames mlm or jumaat mlm.. hah.. jumaat mlm.. btul lar ari jumaat.. g mkn mlm kat Ani Sup Utara

ada org tue siap da plan dari umah da nk mkn ape... nasik ayam.. sup ayam.. aku cm biar btul sume dia nk mkn.. hehheeh... smpai kat kedai tue.. ingt nk mkn kt dlm.. tapi da pnuh.. so stay mkn kat luar je.. lagik bagus.. dpt fresh air.. :)

menu2 dia sume nye berkaitan ngan sup.. so mmg xkan ada goreng2 lar yer... aku tgk pilihan sup dia pn terliur gak.. rasa mcm nk test sume skali.. hahhahaa.. lagik lar buruk lantak kan.. hiks.. ;p

da pkir2 nk mkn ape sume.. so aku decide nk nasik ayam, sup paru & laici kang SEJUKKKKK... yummy.. yummy...

kak lily mkn pe ek.. erm.. nsik ayam, sup ayam & laici kang sejuk jugak...

mintak maaf lar yerk.. nasik ayam nye da habis msuk prut baru aku ingt nk snap pic.. hehehe.. xpe lar.. dpt tgk pic pinggan dia pn kre ok lar kan?? hihihi.. blh tahan gak lar nasik ayam dia.. cme xda timun.. timun dia da abis kot.. :)

nie sup paru dia.. sedappppppp.. aku sukeeeee... blh dikatakan licin lar sup dia aku bedal.. hehehe... tmbah lagik dengan smbal kicap dia kan.. pergh.. lagik lar marvelesssss...

nie dia pnye laici kangggggg... patutnye order yg SEJUKKKKK.. then time smpai.. blh plak dpt yg PANASSS pnyeeee... aiyo.. da trg2 ko tulis kat order form tue LAICI KANG SEJUKKKKKKK.. cmne leh jadi PANASSSS gak..? then ktorang panggil waiter kat situ ckp ktorang order yg sjuk.. nape dpt panas.. dia amek smula.. pas2 dia anta blik..

korang tau x pe je yg dia wat????

dia just tambah ais.. tue pn citoit jerk.. so kalo ko minum pn rasa suam2 jerk.. x bape nk sejuk sgtttt... kurang best disitu.. hehehe.. sib bek laici kang dia sedap..

kalo sape2 yg nk rasa sup utara nie.. restoran nie depan ngan maidin.. deret2 kedai mamak jual karpet tue.. p lar cuba yer.. kat presint diplomatik sana yerk.. :)

No comments: