May 5, 2009

malam berinai


nie pasal malam berinai plak...

nie pas da settle majlis akad nikah...

akak aku pilih songket wane oren...

pengantin lelaki berarak dari hujung umah jiran aku...

siap ngan paluan kompang sume lar...

then dia kena duk atas pelamin sorang2.. pastu fmly blah pmpn tepung tawar dia...

then pengntin lelaki turun.. akak aku lak duk atas tue..

pastu pengantin lelaki kena serahkan duit kat tgn kanan n kiri akak aku..

nilai 2-2 belah tue kena sama..

nie ikut adat belah ibu aku lar kalo x silap..


pastu pengntin lelaki lak tepung tawar pengantin pmpn..

then follow by fmly members utk side lelaki plak..

pastu akak aku tukar baju lak..

dia pakai baju jawa... yang nie aku x tgk pn..

aku ngah wat ape eh..?? lpe lar..

pas jawa... tukar pakai baju korea plak...

utk baju jawa n baju korea.. akak aku sorang jer...

so dia sorang je lar posing sakan atas pelamin tue...

husband dia nengok jerk.. :)

pas baju korea nie baru diorang ber2 tukar pakai baju lengga...

time nk bersiap utk baju lengga nie.. jenuh wei menunggu..

kazen aku je nk dekat 5 6 kali ulang alik datang umah..

pengantin x siap2 lagik...

aku ngan budak2 nie.. da mcm2 pose da kat luar tue...

da siap amek bantal nk landing...

jiha leh men posing2 dlu atas kerusi pengantin tue.. heheheh..

suh trn dia xmau... ske ati ko lar dik..

siap pn... pnye lar lama kan nk bersiap jer...

abis berinai nie dlm kol 1 lebih...

pas2 pengantin lelaki nye blik ke hotel ngan photographer...

ktorang pn kemas pape yg patut kat luar tue..

pas2 trus tdo...

da letih gle... esok nye nk kena bangun awal...

ada baca yassin dlm kol 10... :)

t aku tmbh lagik ye pic2 yg aku dpt dari along nnti..

tapi kena tgu lar dlm 2 or 3 weeksssssss... :)

2 comments:

miSZMaNEy said...

ssh nye adat belah mak ko nih..tak paham aku dowh..

yaTy ♥ said...

hahaha..
xpham xpe..
yg penting dpt duit..
mata duitan japs..
$$$$$$$$$
hahahaha..