May 6, 2009

hari sanding - 02.05.2009

nie plak masa hari sanding...

sabtu.. 2 mei 2009...

pagi tue dlm kol 10 lebih.. ada bacaan yassin n tahlil...

selesai dlm kol 11 lebih jugak lar..

percubaan si kecik nie nk nyemak sama2 ngan aku...

seboleh2 nk enterframe jugak... hehehe...

time nie ktorang dlm blik be4 bacaan yassin sume..

pengantin lelaki diarak nek beca okeh... hehehhe...

nie beca jiran aku... dia siap hias ikut tema akak aku... thanx a lot.. :)

abg ipar aku xtau pn dia kena nek beca...

dia da siap2 dari hotel.. smpai kat surau area umah aku tue terkejut dia tgk ada beca sume...hahahhaa...

tukang kayuh beca nie kazen aku belah ayah...

turun dari beca nie.. ada persembahan silat...

aku x snap pic pn time nie.. sbb aku da sibukkkkkkk nk kutippppp toooollllllllllllllllllllllllllllll... hehhe...

ada 3 tol... kat dpn khemah... depan pintu pagar umah... depan pelamin...

hah nie kat dpn pelamin... tue sume ngah tunggu tol lar tue...

da settle dpt tol, baru lar pengantin lelaki leh duk ats pelamin...

kalo x, diri je lar yer..... hehhehe.. :)

hah.. dpt da duduk.. hihihi...

time sanding nie cm biasa lar... ada tepung tawar sume kan...

pas da settle tepung tawar sume.. ada mkn beradab plak...

da lepas mkn... rombongan lelaki da nk blik da...

sbb diorang nk blik jauh kan... palongggg sana... hehhee..

yang masa nikah tue diorang dtg bape buah kete tah.. aku x ingt...

yang hari sanding nie.. diorang gerak dari palong nek 1 bus...

so diorang nk kena singgah melaka dlu.. hantar sedara mara..

then trus gerak blik palong... :)

akak aku n husband dia anta diorang nek bus kat surau...

pas2 diorang tukar baju utk potong kek plak...

yg nie diorang pakai serba putih..

nie lar rupe kek nye...

yang nie pn my aunt yg buat.. sama ngan kek hantaran MU tue.. :)

nie ada borak2 kosong ngan abg DJ yg akak aku amek...

gle kelakor time nie...

aku ada amek video time abg ipar aku luahkan perasaan kat akak aku..

nie pn nnti aku upload yer..

nk kena tukar format gak.. hehehe..

nie kazen aku ngan anak buah dia..

duet lagu memburu impian... ehehehe...

go danish.. go...!!!

thanx Y for coming...

gile pnye details aku bagi dia direction nk dtg ke umah...

kalo sesat gak.. den x tau lar yerk.. :)

nie jerk yg ad dlm phone aku...

t aku dpt dari org len.. aku update yer...

babai... :)

2 comments:

waheda said...

hehhe.. xsesat laa mcik.. mule2 pcik y tu yg bace diection, sekali slah jalan daa.. y bace direction tu trus xsesat.. heheh.. bgus x y nie..=p

yaTy ♥ said...

hhehehe..
sesat kat mane memula tue..
herm.. bagus2..
tgk lar sape bagi direction..
pcik tue mesti x baca betul2..
wakakaka...
sesuka hati je ngutuk org nie..
:)