May 7, 2009

corat corettttt :)

aku ltk pic je lar eh..

yang len2 sume aku da cite..

t kalo ada yg aku ingt lagik.. aku gtau yerk...

nie goodie beg utk org ramai....

akak aku bg pe ek... krepek, muffin, sapu tangan, telur pindang & cermin...

pas2 ada gak lar yg sedara mara len tmbah.. aku x ingt da ape barang nye..


nur najiha awatif & najib ilman...

yg diorang pegang tue penunjuk arah..

tgh2 mlam adik aku n kwn dia g pasak kat jalan...

pelamin akak aku... tema wane pink.. :)

nie lampu kat khemah pengntin...

barg hantaran utk akak aku dari side lelaki...

sume diorang letak dlm sangkar...

senang skit.. xda lar tergolek2 bwk nek bus kan..

nie sebelum akad nikah...

tok kadi mintak saksi tandatangan dokumen dlu...


bergelak tawa sambil menanti saat diijab kabulkan...

mesti berdebar gle... hehehehe...


saatttttttt yg dinantikannnnnn....

seriussss je muke....???


bacaan doa setelah selesai akad nikah...

danish aminkan doa utk mak long n pak long eh??

hah.. nie lar yg masa part air mata tue...

time penyerahan tanggungjawab bapa kepada menantu....

nie lak turn ibu aku baca lafaz penyerahan tanggungjawab dia pada akak aku....

pas2 akak aku pulak yg baca.... sodiiiiiihhhhh oooooo ayat dia....

men bonda anakanda... sayuuuuuu jerk....

nie kazen aku....

dia da kwin pn leh nangis lagik....

time dia kwin dlu pn ada mcm nie gak....

masa dia baca dlu... laju jer... aku dlm ati 'uish.. kakak x sedih ke baca nie??'....

sparuh jalan je dia da diam... rupenye nngis jugak... :-)

jgn kata dia... majoriti yg tgk masa lafaz nie mmg nngis...

aku??? erm... ntah ek.. hhehe.. :)


kalo x macm nie rupenye aku peluk akak aku...

mau nye aku x nngis kan...

mesti lar nngis... aku kan cembenggggg... hahhahaha...

No comments: