May 20, 2009

majlis bertandang

erm.. nie masa kat palong ari tue.. da dekat seminggu lebih da pn..

akak aku pn da terbang p honeymoonnnnn.. hehhhee...

aku g palong nie ngan kazen aku... ktorang gerak dari seremban...

konon2 nk berarak skali lar ngan pengantin...

hampeh.. xsmpt pn.. ktorang smpai lmbt..

org jauh smpai dlu dari org dekat.. cmner??? hihihi...

nie lar time diorang ngah get ready nk berarak...

tue sume yang datang 1 bus n 2 biji kete...

parents aku sewa bus... gle ooooooo kalo nk drive... da lar jauh palong 16 tue... bek lar diorang nek bus.. blh relax2... biar pak cik bus je yg penat.. hehehhehe...

nie time diorang bersanding...

aku ngan kazen aku smpai btul2 time diorang nk mkn kan...

dari jauh da nmpak ibu aku dok melambai tgn kan..

mesti lar aku terjah meja mkn pengantin... laukkkk besttttttt...

paling besttt ayam goreng yg mak abg ipar aku wat.... sodappppppp...

aku amek nasi ngan aym goreng je... jgn tnye lar bape ketul aku mkn yer...

time nk amek gmbar fmly pn aku kat tmpt mkn lagik... hehhehe...

pas da amik gmbar sume.. diorang tukar baju utk potong kek plak...

kek nie pn sama gak lar.. auntie aku gak yg wat..

sama cm kat umah dlu... :)

sambil nunggu diorang tukar baju... aku ngan si kecik nie cm biasa lar kan...

pnye lar riuh mlut dia nk crite.. tau lar susah nk jmpe dik oiiii...

angah x phm sgt pn ko ckp ape... ;p

pas diorang da ptong kek tue... diorang bergambar lagik ngan kwan2 diorang...

x kuasa lar aku nk snap.. bek aku rasa kek diorang..

yang kat jb ari tue xdpt rasa pn... laju je kena kebas ngan sedara mara...

time nie mane leh lepaskan peluang kan... hahhahaha.. :)

kek kat dlm dia kek coklat lembap.... seeeeedddddaaaaaaappppppp

pas da settle sume.. ktorang gerak lar blik... aku blik umah kazen aku jugak..

otw nk blik tue.. mak abg ipar aku ada lar bagi bekal2 kat ibu aku...

aku ngendeng2 tgk ada ayam gorengggggggggg... mesti lar aku mintakkkk... hahhahahaha....

lauk2 yg len ibu aku amek.. aku just amek ayam goreng jerk...

otw blik tue aku tdo je dlm keta... xthan lar panas... da ngantuk.. tdo je larrrr... :)

penutup kena lar muka aku ngan akak aku... hehhehehe...

luv u alonggggg... :)

No comments: