June 8, 2012

Shopping & Minum Petang =)

hewwwwwwww2... 

byk sawang kat blog aku.. ekkeke.. okeh, now da blh smbung update.. exam da habis.. 

smbung cite langkawi yg tak habis2 lagik.. muahahha.. aku nk citer laju2 lar.. part yg tak penting nk skip jerk.. hihihi..

so blik dari cable car tue, ktorang ada singgah kat tmpt yang ada kapal2 layar tue.. singgah dlm 20mins jer pun.. just amek2 gmbor.. ater, panas membahang time tue.. koser da nk jalan2.. rasa nk duduk dlm keter bukak ekon kekuat jer.. 

then terus ke Kuah.. ktorang nk carik port makan.. tapi mcm biasa jugak.. failed memanjang.. so dpt lar makan kat food court yang biasa2 je lauknya.. herrrrmmmm..

disebabkan hari jumaat.. time tue pun da waktu orang solat jumaat.. so ktorang singgah kat Billion jap.. coz aku nk check harga coklat kat situ.. then balik umah utk tidorrrrrrrrrrrrrrrr sebentar..

dlm kol 3 ktorang siap2 utk shopping cokelattttttt!!! so gerak terus ke Haji Ismail Group.. kalo kat Kuah tue mmg bersepah je Ismail Group nie.. tapi ktorang tuju yang besar pnye.. yang bertentang ngan Langkawi Saga..

msuk2 je da rembat nie dlu.. tapi nie sume orang kirim.. ekekek.. 

tapi kan sebelum shopping dlm Ismail Group nie, ktorang pusing2 dlu dlm Langkawi Saga tue.. saje wat compare harga mana yang murah.. compare skali ngan harga kat billion msa tgk tengah hari tadi..

so dlm Ismail Group tue, aku amek mana2 coklat yang paling murah bila da bandingkan harga ngan 2 tempat lain tue..

settle kat Ismail Group yang besar nie.. aku teman Syidah msuk Ismail Group yang kecik plak.. jalan kaki skit jer.. lorong yang sama.. dlm tue Syidah carik Pringles yang perisa cheeseee.. Ana ngan Ja time tue still menyoping dlm Ismail Group yang besor tue..

settle teman Syidah, ktorang letak hasil shopping dlm keter, then smbung msuk dlm Langkawi Saga.. coz kat sini ada few chocs yang lagik murah skit dari Ismail Group.. total damage utk chocs kat Langkawi Saga.. gilossssss.. mandi chocs je lar yer..

itu Ismail Group yang besorrrrrr.. seronok kalo pegi hari weekdays coz tak ramai orang.. lagik2 bukan musim cuti sekolah kan.. so takde lar bersenggol-senggolan.. huhuhu..

menunggu yang lain2 di depan Langkawi Saga.. kat sini pun aku shopping chocs utk orang jer.. 2 3 je utk aku.. aku kalo carik chocs wajib yg ada almonds sahaja! chocs semata mmg bukan taste aku..

settle sume orang shopping coklat, ktorang g jenjalan area situ jer.. jalan kaki msuk kedai2 yang menarik smbil2 tue carik port utk minum petang..

jmpe lar stall tepi jalan nie.. dpn ngan BayView Hotel.. dari masa jalan2 tue da nk singgah sini.. tapi sbb penuh da tablenya, so ktorang carik dlu bagpack yang akak opis ktorang kirim.. oooiii.. kedai apek tue sumpah leh mintak kurang kaw.. sgt berbaloi.. aku dpt lar rembat beg kaler pink.. huhuhu..

dpt merasa nasik lemak kuning nie.. terliur da tengok.. dlm kepala hotak nie kalo pekena ngan kopi o mmg terbaik.. sekali time order aku p cakap air kopi sajer.. bila smpai baru eeehhh.. aku order kopi eh?? bkn kopi oooo ek?? aisayyy..

mak cik bz berbbm.. takde hal lain da.. hal coklat jugak.. ekekekk..

kami bersama makanan masing2.. sila percaya aku telan 2 bungkus nasi lemak itu.. huhuhu..

settle makan, aku smbung shopping coklat smula.. sib bek tepi2 tue ada Ismail Group, so idok lar kena menapak jejauh.. masa ngah jalan2 kat situ, adalah nampak orang dok pasang payung tengah2 jalan.. so msing2 bajet oooo ada pasar malam kot.. 

so msing2 da berangan nnti bli makanan yg lite2 then boleh g Chenang lepak2 tepi pantai sana kan.. sekali da hbis shopping, rupanya ala2 uptown gitu.. jual baju semata2.. punah harapan msing2.. hahahhaa..

=)

No comments: