June 18, 2012

Nanti.. Amek Gambar Dulu!

abaikan anak buah aku yang dok bergaya ngan cekak rambut aku tue yer.. patah da pun cekak rambut tue dikerjakan dia.. ape je dia pegang sume musnah.. hahahha..

ini dok bersingsing seluar sbb dia jatuh.. bwk dia g kedai utk bli dinner.. tapi eksyen bila jalan xbg aku pegang tgn dia.. mlm sebelum tue pun jatuh gak.. kedai yang sama jugak.. tapi tak luka.. jatuh kali kedua nie baru lar luka skit lutut tue.. sementara tgu makanan yang aku order siap, dia dera suh aku tiup lutut tue.. 

hoihhhh, skit je pun lukaaaaa.. kemain suh aku tiup lagik.. layan kan aje lar.. bila amek akak aku pun kemain bersungguh dia citer kejadian dia jatuh nie.. siap juih mulut ke arah jalan tar nk bgtau yg dia jatuh atas jalan tar.. hahhaha..

smpai umah nak sapu minyak sume.. aku pun da beria lar amek minyak duduk dpn dia nk sapu kat lutut dia.. jap lagik boleh plak dia ckp.. 'nanti... amek gmbr dlu!'

aku yg dah duduk dpn dia terus terburai ketawa.. nasib lar adik tido tak terkejut.. 

haih lar abang.. mcm2 kerenah yerk..

selepas minyak di sapu.. kasik dia puas hati.. aku letak minyak tang luka jer.. boleh dia ckp 'skitnye?' hah, hamek, kasik buat bulatan kat situ..

selamat sapu minyak, baru lar dia nk minum susu.. 

kening berkerut tetap jadi trademark!

=p

2 comments:

BetiZaini said...

jap2..ael pakai cekak kah itu??

yaTy ♥ said...

hahhaha..
jgn tak caya yer..
anak buah aku nie sengal..
sib bek dia amek yang plain..
kalo dia pilih yg ada bunga2 kaler pink, nngis aku tengok.. hihihh..
dia kan pantang tgk org pakai..
sume dia nk terai..
=p