June 19, 2012

Pasrahhhhh...

khusyuk kan muka dia.. tue smbil duduk atas aku, dia tengah rambang mata dok memilih nk cabut sticker mana satu.. heheheh..

ktorang ronda2 kat subang parade berempat.. BIL aku tinggal kat umah sbb study.. aku dah tak larat nk mengejar dia.. so ajak lar dia rehat main2 sticker dlu.. akak aku dok q nk membayar dlm parkson..

sticker tue dia paw mummy dia.. bila mummy dia byr harga sticker kat owner booth tue, dia siap pesan lagik tau pada akak tu.. nk tau dia pesan ape?? dia pesan gini yer.. 'NANTI KITA DATANG LAGI EH'.. ewah kauuuuu.. kemain yer.. sape tah nk bwk dia dtg lagik.. akak yg dgr tue pun ketawa je ngan keletah dia..

agak2 korang kat mana dia tampal sticker2 yang dia da bukak tue??? jeng jeng jeng....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

pasrahhhhhhhhh je lar handbag aku jadi mangsaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

terus aku pun feeling2 jadi Kimora Lee Simmons.. hahahhhahah..

eh, aku bwk je hbg bertampal sticker cars tue.. siap msuk dlm kereta pun dia mintak hbg aku jugak sbb dia nk tampal.. sukati lar abg oi.. asal happy sudah lar yerk..

=)

No comments: