December 3, 2012

Giant Lagik!

kan aku pnh ckp dlu.. port ktorang di hari weekend adalah giant semedang.. heehehe.. time lunch je confirm kluar g giant.. tiap2 minggu masuk je cool blog dlm perut nie.. huhuhuhu..

nie pegi hari tue nk cari susu abyann tak silap aku.. budak tue kan asik bertukar susu jer.. kejap kang enfapro.. kejap kang tukar yang free lactose plak.. since perut dia meragam yang start dia mencirit tak sudah2 dlm end of oct or early nov mmg kasik yang free lactose.. si kecik tue kalo bagi susu ape pun dia telan jer.. 

ael yang byk cikadak skang.. aku mmg kerja gaduh je ngan dia.. hehehhe..

settle beli susu, kuar g order makan kat food court.. akak aku tgu mknan siap, aku g beli cool blog.. skang nie tekak tgh in ngan jagung blog.. akak aku lak watermelon milktea.. tapi aku tersilap beli.. aku pegi beli strawberry milktea.. ahahhaha.. jenuh nk menghabiskan..

bila lalu dpn kfc.. nie mmg menatang fav miqhael.. confirm dia nk naik duduk dlm tu wpun menatang tue tak bergerak bila ko tekan button hijau tue pun..

melopong2 mulut adik menengok abg naik menatang itik tue dik yer.. nnti tgu awak dpt kaki awk plak yang naik ye.. tak yah lopong sgt mulut tue dik.. tutup skit.. xhensem lopong2 mulut.. hahhaha..

=)

No comments: