November 28, 2012

Setia City Mall =)

disebabkan bb aku da kong kalikong.. ni je gmbar yang smpt aku transfer utk aku update.. ekekkek.. yg lain tgu bb aku elok smula.. tue pun kalo kedai x charge melampau sgt lar.. huhuhu.. 

harap2 dpt kembali pulih.. 

nie masa ktorang g Setia City Mall hari tue.. da lama jugak lar. aku je yang lembab nak update.. ekekeke.. reason pegi sbb akak aku nk menjengah H&M.. pastu saje lar nk jenjalan kat mall baru.. asik g giant je kan weekend ktorang.. ekekekke..

owh, budak bulat tue jgn korang tak tau ye.. keje dia skang asik lar nk layan upin ipin yang episod hantu jer.. akak aku kadang2 smpaikan off data internet sbb tak nak bagi dia layan sgt.. tue dia tengah bz layan cite hantu durian tue..
dalam H&M.. cermin dia kan besar.. wajiblar jd port utk bergambar.. ekekek.. cari baju bdk2 nie je kat H&M.. tapi dpt sluar abg je sepasang.. boleh share ngan adik skali.. sbb adik tinggi menginjau.. nak dekat sama dah tinggi ngan abang..
cantik kan sluar kat atas nie.. tapi mampu tgk je lar.. sbb anak sedara tak cukup ketinggian.. hahhahahha.. tiga2 kaler tue cunnggggg habis!!! geram je tengok.. rasa nak bwk balik je model tak berbadan tue..

settle dekat H&M, ktorang pusing2 jalan tengok2 usha2 ape yang best kat situ.. tapi xda lar jalan tetiap floor.. pegi tu pun da lewat petang.. tak sempat pnye nak meronda tetiap floor.. so singgah mana2 yang best je utk cuci mata..

then singgah floor bawah tue jap.. aku nk g beli barang kat watson.. dpn ngan watson tue ada mcd yang jual eskrim.. dak bulat tue mana leh nampak eskrim tue.. confirm lar dia nak punya.. so akak aku layankan lar dia.. aku kirim suh akak aku bli mcflurry milo tue..

settle beli eskrim, akak aku ngan abg ipar aku p cari sweetchat.. dorang nk tapau durian pancake.. so aku meneman dak bulat makan eskrim kat kerusi2 yang ada tengah2 mall tue..
abg rasa lar mak ngah pnye eskrim ni.. sedap...

xnak lar.. abg pnye sedap..

rasalah.. mak ngah pnye lagi sedap.. tengok ada milo bulat2 dlm dia..

xnakkkkkk!! abg pnye lagik sedapppppppppp!!!

oittt.. mak ngah pnye lagik sedap lar.. mak ngah pnye mahal skit dari abang..

xxxxxxxxxx!! abg pnye lagik sedappppppp!!!

sila abaikan mak cik yang kuat bergaduh dengan anak buah sendiri.. hahahahha.. pasal eskrim pun nk gaduh.. muahahhahah...

settle makan eskrim ngan durian pancake yang akak aku tapau dr sweet chat tue, ktorang lepak kat luar jap.. tgk air terjun warna warni tue.. then masuk terus gerak nak balik.. abyann takut okey tgk air terjun warna warni tue.. siap nngis2.. #apepuntakboleh lah adik nie.. huhuhu..

ngam2 nak tgu lif ke tmpt parking, terserempak ngan kak maya.. dpt lar berborak sekejap.. dia ngan hubby dia pun nak balik da time tue..

=)

No comments: