November 20, 2012

Mandi Bersama =)

dua beradik yang suka main air..

kalo ngan abang, pantang je kluar ayat ni 'jom abg, mandi skali ngan adik..' dan2 dia mencicit lari g toilet.. 

nie gmbar masing2 behave lagik.. cer kalo dedua da start dok kecepok2 tepuk air tue.. aku ngan akak aku yang kat tepi pun da rupa mcm orang join mandi sama..

miqhael kalo da main air, mmg payah lar nak benti.. letak dia 1/2 jam dlm toilet bukak air pancut pun dia blh tahan.. tapi kalo aku da kuar ayat 'hantu air'.. mencicit lar dia kuar toilet tue..

1 peel dia kalo kuar toilet, aku nk lap badan2 dia pun tak dan.. dia da lari dlu ke depan.. mmg kena pekik je lar time tue.. ngan badan basah2 air menitik2 selamba je lari ke depan.. lepas tu mendapat lar kena cubit ngan aku + bebelan mak tiri sekali. hahhaha..

abyann skang nie da sibuk nk bertatih.. gigi da naik 6.. 2 atas 4 bawah.. aku nak amek gmbar gigi dia pun kemain payah.. abg dia dlu sng jer.. dia pun kalo kena kepit ngan aku, seboleh2 nk lepas.. a'el dlu mulut je bising smbil pandang2 mummy dia mintak tolong.. tapi still duk dendiam lagik kalo kena kepit ngan aku.. ngan abyann, mmg xlah dia nk duduk diam.. melainkan aku ada pegang makanan.. budak kuat makan tue..

No comments: