October 8, 2012

Wedding @ Kuantan

ni pun tah cite zaman bila tah.. time2 raya gak ni.. tapi dlm minggu ketiga mcm tue kot.. ada wedding kwn abg ipar aku kat kuantan.. so pepagi tue da bersiap2 nk ke sana.. jauhhhhhh weyyyyyyy.. aku mmg tido je dlm keter..

kononnya pukul 10pg da jnji ngan kwn2 konvoi abg ipar aku nk berjumpa kat sekian2 tempat.. sekali nan hadoooo.. ater, ktorang dkt kol 10 bru nk keluar umah.. nak siapkan budak berdua tue, mcm ada 10 anak je tau.. nak2 miqhael.. ajak pakai baju sukati je dia main lari2 berpampers jer.. bila ktorang sume da siap bru dia hegeh2 abg nak ikut.. nak ikut.. sepoookk kang baru tau..


suasana kat sana.. org mmg ramai.. ngan panas nye tak yah crita lar kan.. budak berdua tue berpeluh bukan main lagik.. aku pun join sekaki gak.. melengas bdn jadinya..

makn pun kena take turn aku ngan akak aku.. bwk stroller nk letak adik, tapi abg mendengki bukan main lagik.. adik gak kena beralah..


dari tmpt wedding tue, ktorang singgah umah kwn bestfren abg ipar aku.. umahnya dlm POLISAS tue.. so mmg kwn dia kena amek kat luar guard house POLISAS tue lar..

bila duduk dlm rumah baru mcm legaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. hehehehe..

budak kecik yg membuang bukan main lagik.. lama gak ktorang kt sini.. sbb nak menunggukan pkul 5.. nk g makan ikan bakar petai.. call tmpt tue, dlm kol 5 cmtu baru bukak.. so alang2 da smpai, tunggu je lar kan..

sementara tunggu kol 5 tue, mandikan siap2 budak 2 orang ni.. bgi dorang selesa skit.. tue si kecik tido jap lepas mandi.. abg nk tido??? mmg tak lar.. dia sakan main shuttle cock dlm umah ni ngan kwn abg ipar aku tue..

kol 5 cmtu ktorang sume gerak g sana.. follow keter kwn abg ipar aku.. dia g berdua je lar ngan wife dia.. anak otw.. 

=)

No comments: