October 22, 2012

Awan Nano di Opis =)

nie cite 3 bln lepas kot.. seminggu sblm puasa.. ekkekee..

kan abg ipar aku g umrah seminggu sblm puasa.. so ibu aku trun SA lar.. nak hantar menantu ke airport.. ekekkee.. so lps abg ipar aku da berangkat, tue esoknya aku g antar ibu aku kt bus stand SA.. aku masuk opis lewat skit lar..

hntr ibu aku tue, A'el ikut skali.. so aku angkut dia g opis skali.. lagipun kebetulan bos aku pun g umrah tarikh yg sama ngan abg ipar aku..

smpai kat opis aku, sume ofismate aku membizi nk bercakap ngan dia.. tapi budak kecik ni terus jadi pemalu yang hamatttttt yer.. hahahha.. menunduk je bila orang panggil nama dia.. aku bwk dia duduk sblh aku jer.. aku amek kerusi spare kat opis.. so dia layan ipad dia.. aku leh wat keje mcm biasa..

dlm kol 1230 mcm tue, dia tnye ngn aku..

mak ngahhhhhh.. kita ada kat mana ni??

deyyyy budakkkkk.. dekat 2 jam da dduk kat opis mak ngah, baru nk tnye ada kat mana?? sabor je lar tau..

lunch pun bwk dia makan kat cafe jer.. nasib dgr kata.. duduk pun dendiam je time makan.. naik lunch aku suh dia tido.. dia xmo.. katanya nk main.. main lar kat tmpt mak ngah yg sempit tue yerk.. last2 kol 3 lebih mcm tue dia tido.. tue pun lepas aku kepit peluk dia atas kerusi..

kol 5 mcm tue aku kejut dia.. sementara nk balik tue lepak jap kat bilik KSK.. layan lar dia main dlm tue..

tak agak2 ko ajak aku main pingpong.. tapi dia panggil badminton.. pnt aku kata ni pingpong.. dia badminton kan jugak.. ikut suka lar yerk..

dia seronok kejar bola pingpong tue jer.. bila bola tue jatuh dari meja je mengekek2 lar dia ketawa smbil kejar2 bola tue..

budak2 dlm tue sume panggil dia awan nano.. pastu suara dia je yang paling bising dlm tue.. budak2 tue nk main karom pun tak tenang.. hahhaha.. akak aku call, baru aku gerak dari opis.. singgah amek akak aku trus.. xda nak keluar msuk 2x..

budak kecik yang merajuk dlm kereta lalu ketiduran.. eekekeke.. 

heh, nsib dia tak berak okeh time ikut aku nie.. kalo tak ngan aku skali lar basah jawabnya.. huhuhu..

=p

No comments: