October 12, 2012

Baby Sitter =)

pagi ahad yg akak aku kena kerja tue.. mcm biasa lar.. abg ipar aku yg hantar dia.. sblm tue dorang kuar g bekfast dlu.. bwk A'el.. aku tinggal berdua ngan abyann..

layan2 si kecik tue, sudahnya dia wak2.. da alang2 dia wak2, baik lah aku mandikan dia trus.. tapi budak kecik nie punye melasak bila dlm bilik air, dengan aku skali basah tau.. sabor je lar..

sudahnya layan lar dia main air sama.. da aku pun mmg basah skali kan.. heheheh..

keluar toilet, siap2kan dak kecik nie.. bgi dia susu skali.. aku plak smbung mandi smula. kuar2 toilet baik je tgk dia da tido.. hheheheh..

sng tido ye dik.. bagus.. sng hati mak ngah..

kol 11 lebih gitu baru abg ipar aku anta A'el.. skali ngan nasi utk aku makan.. so, layan lar dia main dlu sementara adik dia tido.. kang adik da bangun, mmg dorang berebut mainan je nnti.. heheheh..

abg yg tertido sbb merajuk berebut mainan ngan adik.. hehhehe.. adik tue pun xpadan ngan kecik.. kalo berebut tak mo kalah.. smpai tertido abg dia buat..

yg mulanya merajuk smpai tutup2 muka ngan bantal.. aku pujuk2 pun muncung jugak.. yang adik menyengih je abg muncung2.. da kupujuk2 tak jalan gak.. aku biar je lar.. tetiba je senyappppp je dia.. angkat bantal baik je dah melena..

snggggggg keje mak ngahhhhhh..

angkat abg letak atas toto hujung sana.. adik bg plak susu tido belah  sini plak ye.. kang letak dkt2, dia panjat je abg dia tue.. bukan dia kira.. aku baring tengah2 dorang.. sudahnya tiga2 terlelap kat situ.. ekkekeke..

dlm kol 3 lebih jugak lar baru bangun.. tu pun sbb abg bangun2 tido trus nngis.. skang mmg gitu lar pesen dia.. bangun je nngis.. padahal mata pejam lagik.. da adik pun bangun sama.. da bangun ape lagik kerja dorang ber2 kan.. ber huhahuha sakan lar kat umah.. layankan aje lar yer..

=)

No comments: