July 15, 2009

miss my little girl..

herm.. xda benda nk update sebenar nye..

hehheeheh...

few days ago, aku call dak kecik nie..

ari sabtu x silap..

be4 call dia, aku call ibu dlu kot2 lar dia ada kat umah kan..

tapi ibu ckp dia xda, dia ikut mama n papa dia p kuantan..

so, aku call lar hp mama dia.. nk dengar keletah dia..

helo adik..

helo.. angah eh??

a'ah, angah nie.. adik wat ape??

tgk tv..

adik kat kuantan eh??

a'ah..

adik tau x kuantan tue ape??

erm.. xtau pn.. hehhee..

poyo jerk kan ko dak kecik.. cara cakp a'ah tue mcm tau sgt je kuantan tue ape..

owh, g jalan2 x ajak angah pn kan??

angah kan keje..

bgtau lar.. nnti kan angah leh amek cuti

mcm lar aku nk amik cuti kan..

ala, xmuat lar.. hotel ada katil 2 jerk

ceh.. dan2 hotel ada katil 2 jer.. bertuah nye budak.. ada je alasan xnk bgi org len ikut.. kedekut yer.. xpe2.. t angah blik sana.. angah kedekut air milo kotak ngan adik yer.. angah minum sorang2 jer..

milo kotak adalah kegemaran kami berdua.. asal ayah aku start moto jer, kuar lar ayt nie dari ktorang ber2..

"ayah, beli air milo kotak tau" hehehhehee...

anak sapo lar nie kan.. :)

miss u jiha.. next week angah blik jb yerk..

No comments: