July 21, 2009

bowling maybank

ari sabtu ikut akak aku g family day department dia..

diorang wat game bowling..

kat the curve...

so kol 12.45 ktorang da gerak dari umah dia..

game tu start kol 2.30.. tapi sbb akak aku nk kena p book makan sume, ktorang gerak lar awal..

p parking kat tesco, pastu g book mkn kat kfc.. mintak diorang reserve kan tmpt utk 40 orang pnye.. so my sis book aroud 4.30 pm..

pas da settle bab mkn, ktorang gerak p tmpt boling lak.. ingtkan nk parking kat ikea jer, so ble kuar skit dari tmpt parking mula2 tue, tgk nk msuk parking ikea tue da kena tutup.. so diorang decide park kat situ jer lar.. kena lar menapak dari tesco ke tempat bowling..

aku ngan akak aku da bimbit 2 beg plastik hadiah, so my BIL kena lar angkut 1 kotak air mineral kan.. hahahah.. cian2.. da lar kena menapak jauh..

tgk lar.. org kepenatan mengangkut air mineral.. hehehe..

pas2 kena set up meja sume.. utk letak hadiah n hamper..

ptutnye ada 8 group.. tapi ada yg xdpt datang.. so jadi 7 group saje..

aku satu group ngan kak ina, husband dia n sorang lagi staff maybank gak..

ktorang ber4 pakai baju itam.. aku x tau pn kena pakai baju itam.. so x bwk.. kebetulan kak ina ada bagi t-shirt hitam pada akak aku.. so aku pakai je lar yerk.. yg baju merah tue kak rose.. teror gak dia men.. team dia lagik dasyat.. ngan jersey merah sorang satu.. da tue siap ada nama memasing kat blakang.. sanggup tue.. janji bergaya.. hhahaha...

nie lar score yg paling baikkkkkkk aku penah capai...

selalunya nk lebih 50 pn nan ado nye eh...

dan selama aku penah men bowling, ni lar 1st time aku penah strike... banggaaaaaaaa nye...!!! gle pnye sengal kan slame men bowling nie x penah strike.. hihihi.. ;p

game 1st je lar aku ok.. msuk game ke2 n ke3, mkin menurun.. hahaha.. biasa lar kan.. tgn da x larat nk hayun bola bowling tue la..

pas sume lane da selesai, diorang kumpul kat hujung sana.. aku mls nk join.. tgk dari jauh jerk..

team akak aku dpt no lastttttt skali.. no 7.. hahhaa.. pdn muka.. blagak lagik..

team aku dpt no 4.. n team my BIL dpt no 1..

mana lar team dia x menang kan.. ada sorang akak tue mmg teror gle lar.. skali strike smpai 4 kali berturut2 utk game yg last tue.. so, mmg ptut pn lar team dia mng n akak tue dpt best bowler female..

da abis sesi2 bagi hadiah n hamper sume, ktorang bergambar kat luar plak.. pas da bergambar ramai2 gerak p KFC tesco utk mkn..

nk jugak ngan pin bowling yg gabak tue.. heheh.. aku x ikut pn diorang p mkn kat KFC.. aku pusing2 kat the curve, pastu g carik barang dlm tesco..

pas diorang da abis mkn baru bersurai.. then aku ikut akak aku p ikea.. dia nk carik barang utk umah dia.. kat ikea nie aku x amek gambar pn.. aku pusing seround jer.

pas2 aku p mkn karipap ikea kat bawah tue, tggu akak aku g bli brang dia..

sedap lar karipap ikea tue.. t nk ajak along g lagik lar.. :)

No comments: