July 9, 2009

lunch

erm.. nie time lunch hari kamis..

ktorang berempat g lunch kat cyberjaya..

sanggup tue g sana semata2 nk rasa nasi arab..

org nk blanja, kte ikut je lar kan...

hehhehehe...

ktorang kuar dlm kol 1245..

tempat nie nama dia SABA' RESTAURANT...

ada byk gak lar pilihan restoran kat sini..

tapi nie yg ktorang pilih...

sampai2 kat sini pn, org mmg da ramai sgtttt...

meja pn da full gak.. so ktorang tgu gak lar..

da dtg, xkan xmau rasa plak kan..

dlm 10 minit pas2 baru dpt meja kosong..

ktorang memula plan nk amek ayam roasted sekor, nsi 4 pinggan..

tapi sbb yg amek order ktorang nie org myanmar, dia x bape nk paham sgttt..

lebih kurang cmnie lar dialog mmber aku ngan dak myanmar tue..

kawan aku : roasted chicken nk sekor..

budak myanmar : hah??

kawan aku : roasted chicken one..

budak myanmar : ape one??

blh dia tanye ape ONE??

sabor je lar..

last2 ktorang amek sorang 1 set.. senang cite..

x pyah nk pening2 pale lagik mintak order.. hehhehe...

ktorang amek set yang quarter pnye chicken..

amek sorang 1.. sume mkn yg sama jer.. hehhehe..

set dia just ada nasik n ayam roasted, pastu ada smbal dia skit.. n ada syur2 yg dlm mangkuk tue.. lebih kurang mcm acar lar..

walaupun xda kuah, rempah2 kat nasik tue terasa sangatttt... sedapppppp...

ayam roasted dia pn berasa jugak.. xda lar rasa ayam semata2.. rempah2 dia mmg meresap lar.. yummyyyyyyyyy....

aku just mkn nasik ngan ayam jer.. sambal dia tue aku x mkn pn.. rasa skali jerk..

sebabnye, sambal dia tue lebih rasa tomato... aku x sukeeeeee.. x pedas punnn...

nie air aku..

sebenarnye, aku mintak fresh mango...

jap lagi yg sampai mango lain..

yang aku dpt nie, buah mango dia blend skali ngan ice, so dia jadik pekattttttt..

ape ek org panggil, mango lassi eh?? kalo x silap aku lar.. aku pun tak berapa nk ingat sangat.. heheheh..

kat sini mcm2 gak lar yg ada.. kebab sume ada..

next time kalo g lagik, nk try yang len plak..

:)

No comments: