July 3, 2009

KLCC ~ ~

dari putrajaya aku g kl sentral..

pas2 nek putra gerak g KLCC.. pusing2 jap, pas2 g carik kasut utk kursus.. pas2 g mkn KFC.. x sdp lar ayam KFC yg baru nie.. x pedas langsung.. iklan je mcm gempak sgt kan.. tapi hampeh..

g klcc nie pn sbb aku nk jmpe kak red.. nk amek barang yg aku bli thru blog dia.. sgt teruja ok nk jmpe dia..!! slalu aku dok baca je blog dia.. hari2 mmg wajib lar baca blog dia.. :)

disbbkan ktorang nie xpert sgt kedai2 kat klcc nie, sbb tue smpai xtau santini tue kat mane.. hehehe.. so kak red suh ktorang tgu dia kat cimb bank, t dia bwk ktorang skali.. masa nmpak kak red menghala ke cimb tue.. dlm hati.. 'pergh..comel nye dia.. kecik jer org nye..' :)

smpai kat santini tue, ktorang borak2 dlu sementara tgu kak ayu smpai.. kak red pn nk bgi brg kat dia jugak.. x sangka plak leh lepak2 n borak ngan diorang.. ingtkan dpt jmpe kak red jer.. skali dpt jmpe kak ayu jugak.. peluang.. peluang.. takkan nk lepaskan plak kan.. lepas nie ble lagi nk dpt jmpe diorang kn...

nie lar barang yg aku nk amek dari kak red.. eyeshadow PAC.. wane dia cntik.. lpe lak nk snap pic nye.. ada 8 wane dlm tue.. pasni nk grab yg pigment pnye lak.. korang kalo berminat p lar terjah blog kak red yerk.. tapi yg nie kak red xkn anta post.. kang ada yg pecah eyeshadow tue kan.. x memasal jerk..
 
sng hati da dpt barang yang dihajati.. hehehhe.. pas da selesai jmpe kak red n kak ayu, ktorang gerak ke destinasi seterusnya....
 
p/s :- xde pic time ngan kak red n kak ayu.. den malu nk bergambar.. hehhehehe...btw, thanx a lot kak red n nice meeting both of u..!! :)

2 comments:

*ayu* said...

what?? maaalluu?? hahahaha...

anyways, it was really nice meeting u dik.. take care!

yaTy ♥ said...

hehehe..
ye.. malu..
mesti x caye kan..??
hihiihi..
nice meeting u too kak..
:)