February 24, 2009

weekend wif kak lily.. :)

ari sbtu g titiwangsa.. ari ahad lak.. aku tmn kak lily p shopping.. dia dpt voucher metrojaya.. so dia nk shopping baju utk ank2 dia.. ktorang decide nk kuar ari ahad.. p midvalley jerk.. coz ari sabtu dia kna ot.. uiks.. masyukkkkkkk lar yer tiap2 minggu ot dari pagi smpai petang.. mintak ckit.. hahahahah.. :)

ktorang gerak pagi ahad tue dlm kol 10 lebih.. ktorang p ber3.. lagik sorang tue chenta aty (body guard) kak lily.. hehe... ktorang p nek erl jerk.. sng cita.. trn kat kl sentral then nek komuter lak.. kak lily pn xyh pepent nk tekan minyak keta n clutch sume.. [adik yg prihatin sungguh aku nie..<<--puji diri japs.. :)]

sampai mid jer.. ktorang trus masuk metrojaya.. p lar part yg baju bdk2... plih pnye plih, da jmpe yang berkenan da nie.. da mintak resit sume.. tinggal nk g bayar jerk.. jap lg da jmpe yang lagik cntik.. tukar lar plak.. sib bek org 2 rajin nk melayan kepala 2 pmpn yang gle pilih baju budak2 nie.. hahhaa... kak lily carik t-shirt n suar 2 pasang.. utk 2 ank bujang dia.. then 1 dress wane putih utk ank pmpn dia.. ank dia kan cpt bebenor tinggi.. so ktorang amek yang pnjng skit.. t dia leh pakai lama gak..

pastu bodyguard dia p lar q nk bayar... ktorang duk pusing2 lagik.. telek belek harga baju budak2.. bapak lar mahal kan harga baju bdk2 skang.. pkir 2 3 kali nk amek ke idak.. hihihi.. da siap bayar sume.. ktorang jln2 dlm tue dlu.. then smpai kt tmpt pakaian pmpn.. ada 1 baju kat patung tue.. lawa.. so ktorang nk tau lar harga dia.. aku smpai panjat dia pnye tmpt tue nk carik tag harga kat belakang baju patung tue.. skaliiiiiiiiii... wig patung tue leh tetanggal aku keje kan.. mencicit aku larikkkkkkk..hahahaha..

da wat keje gila tue.. ktorang p mkn.. ngah2 mkn tue.. bodyguard nye da sudah mkn.. kak lily p suh dia blikan dress yang memula ktorang amek untk ank dia tue.. hehehe.. p lar dia sesorang g bli.. aku ngan kak lily.. x abis mkn lagik... [pmpn mkn kan slow.. :)]

da sudah mkn tue.. ktorang p bli big apple lak.. tapau.. bwk blik.. hehe.. amek yang 1/2 dozen jer.. umah kan ada 3 org.. sorang 2 ketul sudah.. :) pastu aku cm biasa lar.. mesti carik kasut kan.. so kak lily pn terjebak sama.. dia asal kuar ngan aku.. mesti kena virus kasut.. akak nye antigodaan x kuat eh?? hhahahaha... da settle sume.. ktorang pn blik..

p/s : ada cita sedih n klakar k otw ktorang blik tue.. t aku cita dlm next entry.. chow..

No comments: