February 23, 2009

my weekend...:)

ari sabtu ari tue aku g tgk hot fm pnye event.. am crew vs jawa rangers... aku grk dari putrajaya sorang jer.. jnji ngan myra nk jmpe kat sana kol 8.. padahal kol 8 aku baru hegeh2 nk bgn...ngantuuuukkkkk... hehhee... :)

kol 9 lbih aku da smpai sana... ingtkan myra je ada.. capeq pn ada gak.. bagi support kat aweekkzzz dia... hahaha.. (mati aku kalo capeq baca..) ktorang tgk lar telematch yg tgh berlangsung.. yang 1st tue stepping stone eh?? tah.. aku bkn tau pn.. aku smpai je game tue da start.. ktorang tgk jap.. pas2 g mkn.. bdk sorang nie da bsing laporr... lagipn da ramai sgt yang duk kerumun kat keliling tue.. so, kalo pendek cm aku ngan myra nie.. duk kat blakang pn.. bkn nmpak ape pn.. <<-- sdr gak aku pendek.. hihiih.. :)

duk mkn je nk dkt 2 jam... pastu g tgk blik smula telematch tue kjap.. ngan panasss nye... jmpe ngan atie jap.. pastu amek gmbo ckit2... trus blik.. hahahah.. x tgu smpai abis pn.. tau kptsn pn ble da smpai kat umah myra.. aku x blik putrajaya trus.. blik umah myra dlu.. mcm biasa lar.. ktorang bkak kitab gosip ktorang.. hahaha.. ada kitab ko.. hiks.. =D

aku grak dari umah myra kol 6.30... pas da abis assalamualaikum CINTA.. ne leh tinggal cite nie kan.. kna lar tgk dlu.. :)

kat dlm Putra nie.. ada lar satu cita yang wat aku skit ati... ada sorang pmpn nie nek ngan adik dia rasanya.. coz bdk tue kecik lagik.. adik nye duduk.. dia dok berdiri.. padahal ada je tmpt duduk.. then dia dpt col.. dok sibuk berckp tue.. da smpai kat stesen KLCC.. dia trus kuor kooooo... tinggal adik nye terkulat-kulat duduk.. sib bek budak tue cecepat kuor b4 pintu tertutup.. kalo dia x pasan yang kakaknye kuor... x ke haruuuu...!! kalo ye pn ko ngah sibuk berckp kat tpon, time ko nk kuor tu, ko pegang lar tgn adik ko bwk kuor skali.. da lar kat KLCC mmg ramai org yang nk nek putra.. ko leh plak nk kuor sesorang je kan.. mongokkkk btul..!!!

1 comment:

Mel said...

hai yaty

:-D sweet blog u have