February 16, 2009

Jiha

Jumaat lepas aku blik jb... bus kol 9.30 pagi.. so aku smpai umah lebih kurang dlm kol 3 gak lar.. smpai umah jer si kecik nie da ada.. mmg x blik umah dia langsung.. nk berkepit ngan ibu aku ler tue..

kol 4 lebih cm tue ibu nk g kip mart.. nk bli brang dapur sume ngan ayah n adik aku.. aku stay kat umah ngan jiha.. mls nk ikut.. pnt.. aku suh diorang bli kopok lekor ngan goreng pisang dlu.. hantar kat kitorang.. ngah lapor.. hahahaha...


nie lar keje kami ber2.. amek pic.. pas da amik pic.. aku tnye lar ngan dia..

lawa x adik gmbr nie??

lawa....

sape yang lawa??

jiha lar....

gggrrrr... (x amek ati aku langsung..) hehehe.. :)

skang nie fav game dia men lawan pemadam ngan UNO... nie dia ngah lawan ngan adik aku lar nie.. pemadam dia yang kecik skali tue.. time dia menang.. ske bebenor.. cube time dia kalah.. muncunnnggggg je lebih... =p

men UNO pn dia da pandai men ngelat... kad dia byk.. dia letak skali arung.. tau2 da menang jer.. pandai ko ye jiha.. kalo memula men dlu.. no 6 ngan 9 pn xreti bezakan lagik.. skang da pndai ngelat kan...


dah petang tue dia men kat luar.. abg dia da blik... dia pn sibuk sama lar nk men bola gak..

skang nie dia takut g dapur sesorang.. dia takut sbb org dok cite pasal 'mek tangkap hantu'.. aku x tau lar btul ke idak.. tapi ibu ckp ada kuar kat metro.. cume xtau sape 'mek' yang tangkap hantu tue..

mlm tue dia xingat kot.. dia g lar bsuh tngan sesorang kat dapur... aku pn saje lar ngacau dia..

jiha... mek tu kat dapur.....(dia panggil 'mek tu' sbb dia pelat)

amik kooooooo... mencicit dia lari ke depan... da sume bantai gelak kan dia... hahahhahaha... lawak lar ko adik.. memacam peel ko kan.. nk tdo malm tue dia berkepit ngan ayah n ibu aku.. =)

3 comments:

miSZMaNEy said...

balik kg ker..patut ar..best ar ko..valentine kuar tak kak??hihihi

~yaTy~ said...

aah..
aku blik jb..
hehehe..

x smbt ar..
aku tdooooo je mlm tue..
hahahha...
:)

Nora Maney said...

yg interview tuh ari sabtu le sayang..21/2..bkn ahad..hiks:P