January 15, 2010

Yong Tau Foo & Elianto

ari ape tah dlm last week, aku teman lis p alamanda..

g menyoping barang basah.. dia nk wat masak.. maklum lar, org da ada husband.. hihihi.. =)

so smpai alamanda trus p msuk kat care4.. pusing2 rembat segala ayam, syur, bwng sume lar.. ikan je tak beli sbb da tak freshhh.. mcm da lembik2 tak bermaya gitu.. hihi..

da settle kat care4, ktorang trus angkut barang2 ktorang hantar kat kereta..

pastu terus balikkkkk.. eh.. tak2.. gile nk balik terus.. mesti lar kena wat tawaf kat dlm tue sume.. =p

ktorang p makan dlu.. sbb da lapar sgttttt.. p kat food court saje..

nak makan mane nie??

ntah, aku pn tak tau..

food court je lar.. tapi ko jgn amik sizzling tue lagik ek..


hahahhaha.. hampeh pnye lis.. siap sound aku lagik.. mentang2 lar slama nie kalo p food court mmg aku terjah sizzling tue je kan.. da kena sound mcm tue tak reti2 ke nk tukar menu lain plak kan.. so pusing pnye pusing kat situ, last2 aku pilih yong tau foo jerk..

my yong tau foo

nie je yang aku pilih.. lis pn amek yong tau foo gak.. ktorang amek yang sup n sos jugak.. 2-2 lar kena amek.. amek salah satu tak best.. hihi..

agak2 korang bpe RM nie?? jeng jeng jeng.. RM8 weiiiiii!! bapak lar mahal.. padahal bukan byk mana pn.. sup je yang penuh dlm mangkuk tue.. ish, tapi sup dia tak brape sedap lar.. sos dia pn kurenggggg.. cair lar plak sos dia..

da lepas mkan, ktorang p masuk sasa jap.. mak cik tu ada nk carik barang.. owh, aku smpt lar menerai loose powder kat sini.. tapi tak beli pn.. amek code dia je dlu.. lum gaji lar.. nnti gaji baru aku dtg blik.. hihihi..

pastu ktorang msuk elianto.. kat sini je aku amek blusher.. sbb blusher aku da nk habis.. tinggal tenyeh lagik 3 4 kali pstu da selamat dlm tong smpah.. =p

sib bek yg aku amek ni sma ngan yg aku pakai slalu.. sbb aku tak ingt pn code nye.. men amek jer.. smpai umah baru check.. hihihi..

its 12.15pm already.. nk gerak balik umah dlu lar.. nk amek novel.. leh plak tertinggal pagi tadi..

bye.. ~~

No comments: