January 11, 2010

AJL 24 bestttt!!

korang tengok tak AJL 24 mlm tadi??

bestttt kan??? enjoy je tengok dari mula smpai abis.. rasa mcm nk suh ulang tayang smula.. heheh.. =)


persembahan pembukaan dari Dato' CT pn superbbbb!! lagik2 bila time ngah duet ngan Lan xMUH.. perggghhh.. meremang bulu roma dengar time tue..

AJL malam smlam dimulakan ngan kumpulan Estranged.. lagu aurora.. owh.. aku mmg tunggu diorang nye persembahan.. sbbnya....

aku nk tengok Andyyyyy!!! drummer diorang yang tinggi melangit nie.. hihihi..

gigih okeh aku nk snap pic nie.. btul2 dpn tv aku duduk.. sib bek mlm tadi tinggal sorang2 kat umah.. aku lar yang menguasai dpn tv tue.. hahhahaa..

lepas estranged turn alyah plak.. lagu tak mungkin kerna sayang.. aku suke lagu nie.. sweet jer..

persembahan dia pada aku not bad lar yer.. menghiburkan.. lagu2 jenis2 ballad nie sesuai lar ada penari2 kat blakang tue.. nice lar persembahan dia..


then misha omar ngan lagu cinta adam dan hawa.. dia penyanyi paling senior utk pentas AJL kali nie..

cm biasa lar, mempertaruhkan kemantapan vokal nya.. =)

org baru dlm AJL.. so kali nie boleh dikira pendedahan baru buat hafiz lar.. gud job! pe tajuk lagu dia.. masih jelas kalo tak silap aku..

lepas tu turn bunkface plak.. ngan lagu situasi.. nie pn slh satu persembahan yang aku tunggu2..

not bad gak persembahan diorang.. kiri kanan pentas penuh ngan org.. da mcm wat gigs.. hihihhi.. =)

budak kecik 2 orang tue dari Idola Kecil 2 kan?? if tak silap aku yang lelaki tue Aril.. yang pmpn tue tak ingt sape nama dia..

then stacy plak.. lagu pakai buang..

kenapa bah kau berubah.. kenapa bah..?? hihih..

persembahan dia confirm lar mantapppp ngan tarian sume kan.. memang syoooookkkk je layan.. bak kata FBI, ada tenaga kuda.. hihih.. gile bertenaga dia pnye dance..

sayang nyeeee tak menang pn persembahan terbaik.. xpe lar.. takde luck utk thn nie.. leh cuba lagik taun2 akan datang..


pastu plak persembahan kedua aizat dengan lagu 'pergi'.. 1st time aku dengar lagu nie masa sparuh akhir AJL dlu, terus mcm..'aaaahhhhh syahduuuu nye lagu dia..' terus terpikat kat lagu nie time tue.. hihihi..

kali nie plak dia wat kelainan.. intro lagu nie dari indian lady tue best okeh.. makin bertambah syahduuuu lagu nye.. then msuk plak muzik dari alat muzik org cina tue lagik lar syooooookkkkkk!!

congrats to aizat, pete teoh & amran omar coz menang AJL kali ke 24..


hujan.. dengan lagu aku skandal.. persembahan diorang lebih kurang mcm bunkface gak.. bezanya org2 bunkface kat atas pentas, yang hujan nie kat bwh pentas..

aku memula terkejut je tengok ada 2 orang yang melompat2 kat dpn stage tue, jap lagik tgk makin ramai.. owh.. mmg part of persembahan hujan rupanya.. hihi.. smangat indie band.. =)

tomokkkk.. jutawan segera.. hihihi.. pe ek tajuk lagu dia.. tak ingt lar.. n aku pn ngah malas nk menggoogle.. =)

no komen lar persembahan dia.. hah, tetbe teringt tajuk lagu dia.. rindu terhenti kan?? betul ker?? blasah je lar.. janji ada henti2 tue..


black dengan lagu aku rindu syg kamu... perggghhhh vokal dia.. mmg patut pn lar mng vokal terbaik kan..

dia pn bwk geng jugak.. ingt yang group2 je ke boleh bwk geng?? hehehehe.. dia bwk geng all black.. jadi back up singer kat tengah2 audience lagik.. =)

akim dengan lagu bengang.. dia pn sama gak lar mcm hafiz.. pendedahan or pengalaman baru utk diorang.. persembahan dia pn not bad gak.. well done akim!

yuna.. dan sebenarnya... bersahaja je kan dia nye performance.. congrats dpt tempat kedua utk AJL 24 nie..


persembahan kedua terakhir pada mlm AJL 24.. lagu kedua jugak dari aizat.. kau aku.. comel okeh wat persembahan dikelilingi budak2 sekolah.. siap ngan uniform skolah lagik tue..

kalo bunkface n hujan, geng2 nya kat atas stage n dpn stage.. aizat pnye geng budak sekolah nie atas stage ada.. siap follow kerumun kat tengah2 audience pnye stage kecik tue lagik.. hihihi..

pada aku persembahan yang sangat menarik & bertenaga.. tak sia2 okeh bwk budak2 sklh.. menang persembahan terbaik lagik.. =)

persembahan terakhir utk AJL ke 24.. dari faizal tahir, lagu bencinta.. wpun tak berapa nk sihat lagik kan, semangat dia nk wat persembahan utk AJL nie harus dipuji.. dalam pada tak sihat n bertongkat lagik, persembahan dari faizal tahir nie mmg tak boleh dipertikaikan.. it was greatttttttt!! syabas faizal tahir utk tempat ketiga pada AJL 24 nie..




tak lengkap sesuatu majlis anugerah kalo takde MC kan.. so tahniah pada cheryl samad, FBI & ally iskandar.. u guyz did a greatttt jobbb!!

tak kering gusi tengok telatah diorang.. ada je msing2 nk menyakat antara satu sama lain.. terutamanya FBI.. confirm kaki sakah org dia nie.. hihihi.. =p

skali lagi tahniah pada yang menang AJL 24.. pada yang kurang bernasib baik, boleh cuba lagik tahun depan..

pape pn pada aku AJL kali nie sgttttt bestttttt!!

tahniah TV3!!

p/s : gigih okeh aku tercongok depan tv dari mula smpai abis nk mengambil gambar.. hahahah... tapi ada gak yang blur2.. blasah je lar..

=)

2 comments:

lily lotus said...

seronok tgk..performance sume superb

yaTy ♥ said...

kak lily..
btul2..
tak bosan pn dari mula smpai abis..
=)