January 22, 2010

handbag light pink itu kepunyaanku.. :)

yeahhhhhhhh..

aku dpt beli light pink sembonia handbag from Redmummydotcom..

dapat parcel nie petang smlm.. nie pn smpai org yang nak deliver pos laju nie siap call aku..

helo, boleh tumpang tnye..

ye saya.. nk tnye ape encik??

aaaaahhhhhh.. nie dekat bangunan ******** ker??

haah.. knape??

owh, ada barang utk cik YATY BECKHAM.. tapi tadi saya hantar dekat aras 5.. diorang ckp tak kenal..

hah, saya lar tue.. hehehe.. takpe2.. encik antar kat seksyen **** terus eh.. tak payah pegi kat khidmat pengurusan tue..

owh.. ye ker.. okeh2, tapi dlm 4.30 nnti sya dtg smula..

okeh.. tq yer..


hampeh tau unit KP nie.. terang2 ada tulis kat situ aras brapa, seksyen ape.. ko trima je lar dlu.. pastu anta je lar seksyen nie.. byk songeh plak ko kenal ke tak org nye..

yang sebelum2 nie elok je ko trima kan.. cehhhh.. =p

ini lar rupa handbag nye.. aku sayang nak kuarkan dari plastik nye.. biar dlu lar.. blum nk guna lagik..

handbag yang beli sebelum nie boleh bagi kat ibu aku.. kan ari tue dia da war2kan yang dia nk handbag tue kan.. hehhee..

to kak ayu, sory ek.. tak smpt kak ayu nk usha.. da kena sebat.. yaty lar yang sebat handbag nye.. hiihiihi..

anyway thanx a lot to kak red & bro sirman!!

i love the handbag so mucccccchhhhh!!!

tq.. tq!!

owh, kak red siap ckap dlm emel 'ko ni terer lah.. laju je dapat..ok sold to u!'

laju kata kak red.. time aku bukak yang sale tue pn da late 20 mins.. nasib baik takde sape anta form tue lagik..

its my luckkkk!!

lagik pun i loveeeeeeeee PINKKKKK! hehehehe...

ari isnin leh wat catwalk! hahahahaha...

No comments: