January 13, 2010

ASB

last friday time lunch hour, aku g lar menapak ke ASB..

ingtkan tak ramai org.. skali.. mak aih.. penuh gilee..!!

packed okeh.. siap ada yang berdiri kat luar lagik nk tunggu nombor memasing dipanggil..

nk patah balik ke ofis cm bazir je masa aku berjalan tue kan.. msuk gak lar dlm ASB tue.. terus lar aku tekan no.. borang later2 boleh isi.. amek no dulu.. hihihi..

nie nombor aku.. 198.. turn aku lepas 45 orang lagik...

perghhhh.. jenuh lar nk menunggu kan..

kaunter plak 4 4 bukak.. tapi 3 dari 4 kaunter tue yg jaga lelaki.. so dlm kol 1 diorang da blah g solat Jumaat.. tmpt diorang di take over oleh org2 yang keje kat ofis, kat belah ats.. of coz lar pmpn kan..

pastu kan, boleh tak diorang wat 3 kaunter utk update buku.. 1 kaunter je utk wat urusan msuk or keluarkan duit.. aishhhh.. gile lar lambt kan..

aku da nek ngantuk da menunggu dlm tue.. aku nye turn settle kol 2.30 pm.. tue pn sbb ada beberapa no yang sebelum aku da blah awal.. sib bek lar kan.. kalo tak, ada kol 3pm pn tak settle2 lagik..

4 comments:

Anonymous said...

waaa..byk juga org oo..:)

yaTy ♥ said...

a'ah monica.. ramai..
then diorang bukak 1 kaunter saje..
yang len utk update buku jer..
hampeh sungguh..

Syukri R said...

byk menuai hasil ke?

sure berpuluh riban neh..

hiksss :)

yaTy ♥ said...

abg syuk..
takde byk mane pn..
idak le smpai berpuluh riban pn..
hahaha..