January 26, 2010

Lunch time.. :)

lunch smlm, ktorang pegi kat Alamanda.. owh, smlm hari gomen gaji kan.. so mmg ramaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii gileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee org kat dlam Alamanda tue.. hihih.. hari tak gaji pn ramai org, pe lagik kalo hari gaji.. berganda lar ramai nye..

ktorang kuar kol 12.45.. awal 15 minit.. sbb tau nk cari parking nnti mmg susah.. hehehhee.. sib bek kali nie pegi tak penuh lagik parking nye..

smpai je Alamanda singgah Vincci dlu, tengok2 kasut, pastu terus g terjah McD.. hehehe.. its prosperity time for us! :)

sementara diorang p Q utk order McD, aku p Q utk cucuk duitttttt.. tinggal RM14 je dlm purse.. ngam2 lar utk prosperity 1 set.. hehehe..

da settle cucuk duit, msuk McD, prosperity da ada atas meja.. sgttttt heaven! tinggal nk ngapp jerk.. hehehe..

aku lagik suke beef prosperity dari chicken.. sbb mcm ngam je kan sos blackpepper dia ngan beef.. chicken pnye set aku tak penah rasa pn.. =p

eh, tapikan.. nape tiap2 kali aku mkan nie x rasa2 pn dia pnye pedas tue.. aku siap tmbh lagik serbuk blackpepper yang McD ada sediakan kat tmpt sos tue.. ttp gak tak rasa pedas nye.. nyampah tau!

kak wati lagik best.. sparuh je roti dia habis.. lagik sparuh tue dia mkn daging jerk.. roti tolak tepi.. hehheeh..

kak jee tak yah cite lar kan.. mmg habis lar dia mkan.. tapi badan maintain kurus kering..

hah, yang pelik nya pasal kak jee nie, meh cini aku nk bgtau..

boleh tak sos cili McD tue dia ckap PEDASSSSSSS!! padahal cili padi tue sume dia makan je.. tapi tang sos cili nie mmg dia tak leh mkan.. sabor je lar aku.. dia cicah fries dia ngan sos tomato jerk..

dia mmg jadi bahan je lar time ktorang ngah makan tue.. terbahak2 sakan dok gelak kan dia.. lagik2 bila kak wati bukak cite pasal kak jee slalu jatuh time ngah jalan ngan dia.. lagik lar mengekek ktorang gelak kan kak jee.. hahahha.. sabor ek kak jee dpt adik yang mcm nie..

ngam2 kol 2, ktorang terus gerak balik ofis..

sgt best dpt mkn prosperity.. smentara tengah ada nie kan.. pasni da takde lagik da prosperity nye.. mkn lar McChicken smula..

=p

2 comments:

zac zirwan said...

owh sdpnye prosperity..try zinger tower plak..bley thn gk..

yaTy ♥ said...

zac,
sdp ek zinger tower tue??
sejak McD ada prosperity nie, da lama tak menapak dlm KFC..
hehhee..
boleh try lar next time..
=)