August 11, 2009

FARMASI

masa g pameran pengantin hari tue..

kat sblh booth Izz Studio tue, ada booth make up brand FARMASI..

korang penah dengar x??

aku pn baru 1st time dengar n nampak brand nie..

jadi nye aku ngan akak aku pn merendek lar kejap kat booth tue..

g tgk brg2 nye..

tnye lar pape yg patut kat orang yg ada kat booth tu..

baru lar aku tau yang brand FARMASI nie, barang2 dia halal n blh dibawak sembahyang.. means time solat tue blh je if ko pakai make up brand nie.. made in turkey..

godek pnye godek, aku pn 'ter'berkenan ngan foundation dia.. hehehe..

jadinye ble da berkenan kena lar beli kan, so aku amek foundation dia.. harga asal rm59.90, tapi kat sini diorang bagi less 10%..

sedap lar foundation dia.. rasa ringan jer..

nie lar foundation yang aku berkenan tue..

yang high performance foundation.. bestttt.. :)

kwn akak aku pn amek gak foundation nie.. akak aku je x amik, coz big boss dia x bagi.. hahahhaha.. padan mukaaaaa!!! jahat aku.. hihih.. =p

disebabkan ktorang bli, so mmg dapat make over FREE!!!

jadiknye aku pn tadah muka lar.. dgn rela hati biarkan akk tue godek2 conteng2 muka aku.. :))

pe jadi muka aku pas da kena godek n conteng, next entry ek aku letak..

aku nk gelak dulu...

hahhahahahahahhaha.. :))

No comments: