August 7, 2009

bowling to video record :)

pas blik wedding kat KKB tue, ktorang smpai umah kol 6 ptg..

pas2 kol 8 mlm ktorang da kuar smula..

sbbnye, along n BIL aku kena jmpe photographer diorang masa wedding tue.. diorang ada nk rakam video utk bukak booth pameran pengantin nnti.. so diorang decide nk jmpe kat alamanda sajer..

jadinye, da alang2 jmpe kat sane, konfem lar along n BIL kena anta aku blik skali kan.. jimat tmbng ERL aku.. hahahhaha...

diorang jnji nk jmpe kat tempat bowling.. da jmpe kat situ, confirm lar men bowling skali kan..

ktorang men 9 orang.. sorang 2 games.. so kena guna 2 lane... fully sponsored by arynn.. thanx a lotttt!!!

aku cm biasa lar kan.. 1st game jerk aku OK.. game ke2, aku da x larat nk leret bola dia da.. KO!! hehehe..

1st game aku dpt yg 1st skali.. aku score 135.. aku rasa nie kot yg pling tinggi aku score.. hehehe.. 2nd game xyh gtau lar bape.. x cecah 100 pn.. hiks =D

pas da hbis men game, baru diorang start rakam video.. rakam video ni pn kat dlm tempat bowling tue gak..

ada lagik 1 couple gak.. so ada 2 video lar yg diorang nk rakam.. 1st video along n BIL aku, 2nd couple yg lagik satu tue.. diorang kwin bln 4 ari tue.. awal dari akak aku nye wedding lar..

mcm2 lar diorang tnye...

pengalaman akak aku n BIL masa bekerja ngan diorang..

puas hati or x ngan hasil yang diorang dapat..

ape yg boleh akak aku n BIL describe tentang diorang..

byk2 gmbar kwin, yg mane 1 yg pling diorang ske..

mcm2 lagik lar.. mmg happening lar time nie..

n diorang pn sggggttttt2 peramah...

serius aku ckp, 1st time jumpe diorang masa wedding akak aku dlu pn, da blh ngam ngan family aku sume..

service diorang sgtttt tip topppp!!!

No comments: