April 6, 2009

ouch..!!


pe jadi ngan jari aku???

huhuhu...

pedih gle ok...

korang penah kena x gelembung yang ada air kat dlm nye 2???

aku kena yang tu lar..

da lar kena kat dua jari..

jari hantu ngan jari manis...

tapi masa nie da pecah da...


nie sume gara2 rak pink aku nie lar..

hah... pdan mke sendiri.. hehheeh...

da lar skru nye bapakkkkkkkkkkkkk besarrrrrrrrrrrr...!!!

aku g bli screw driverrrr yang palingggggggggggggggg comel....!!!

bangang jap di situ... hahahahha...

halus dan comel kan aku nye screw driverrrrrr....

sib bek kak lily tolong skali...

kalo x aku xtau tah bape byk lagik gelembung tue yang nek...

tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kan.....

ahad pagi tue aku bangun tdo...

rasa semacam je kat jari aku..... cm berdenyut2 gituuuu...

celik je mata... aku tgk jari hantu aku.......

eeeeuuuuuuuuwwwwww... nek lagikkkkkkkkk.....!!!!!

kat tmpt yang sama jugak...

nie dlm dia bkn ada air da pun..

ada nanah...

nak tau aku wat ape???

hheheheh.. mlm tadi aku pecahkan...

aku cucuk2 ngan jarummmmmmm...

smpai gelembung tue pecah....

pas2 aku picit2 nk kuarkan nanah dia tue...

pedihhhhh nye... jgn ckp lar kan...

smbil tgk cite cuci.... aku cucuk2 jari aku...

pnye lar susah nk pecah...

hanginnnnnn je aku...

skang da x nek da..

tapi berbekas merah lar kat situ...

tapi xpe..

yang penting..

aku ada rakkkkk pinkkkkk... :)

2 comments:

Nora Maney said...

sensitif sgt kulit ko nih..myampah tau..hehehe..ko g ar klinik biar die cucuk ponggong ko..hahahaha..gelak syaitoon..

~yaTy~ said...

bengong!!!!
jari aku yang x sihat..
pe hal nye doktor tue nk cucuk punggung aku???
mentel nye maniey...!!!