April 28, 2009

kursus @ pu3 resort

entry nie pasal kursus yg aku pegi last week...

dari 20-25 april... kat puteri resort, melaka...

dekat 10 bln menunggu.. baru dpt g kursus nie...

tapi kre ok gak lar 10 bln je kena tunggu kan..

yang len2 tue ada smpai da sethn 1/2 baru dpt g kursus nie...

slagi x g kursus nie.. x confirm lar jwtan kan...

so.. aku tingal lagik 1 kursus je yg aku nk kena ngadap lagik...

pegi yg 4 hari nie kre ok lar..

coz jadual nye x padat sgtttt...

yang lagik 1 nie nnti.. da lar nk dkt 2 minggu kena pegi...

jadual confirm padatttt gleeeee...

xpe2... keje pnye pasal... kang x confirm, nangis2 plak kan... hehehe...

hari pertama ngan ke2 tue aku leh tahan lagik lar...

coz ceramah2 yg aku dgr... tinge aku nie msih blh trima...

masuk hari ke3 ngan ke4...

owwwhhhhh... tidakkkkkkk...

da x larat da nk dengarrrrr.... hihihihiiii....

duk je dlm clas.. otomatik.. aku trus ngantuk...

padahal pagi tue da siap senaman pagi... mandi pn aku tibai air sejuk..

konon2 nk bagi segar...

last2... tetap ngantuk gak... hiks :)

ble da ngantuk... nie lar yg aku wat...

org bagi cramah... kte snap pic sndiri yer...

thats y jgn duk depan2 sgtttt...

konon2 bek lar masa msuk clas tue zappppp p duk baris pertama kan...

jap lagik pkir2.. trus tukar tmpt duduk..

sementara blum penuh lagik kan...

kang da pnuh mana nk duduk lagik...???

pas da puas snap pic.. aku ajak akak sblh aku men BINGOOOOOO!!!! hiks.. :)

da pnt men bingooo..

kte kunyah gula2 ngan asam yer....

konon2 nk hilang kan ngantuk...

x jalan jugak...

mata ttp nk pejam....

byk btul setan time nk kumpul ilmu nie...

last2 ktorang men cubit2...

aku cubit akak tue... akak tue cubit aku...

da kena cubit nie cm terbukak lar jap mata kan...

ne lar x ngantuk...

2 jam cramah.. makan... 2 jam cramah... makan lagikkk...

makan je memanjang... lagik lar ngantuk...

x mkn t membazir plak kan... <<--- ayat cover.. padahal mmg kuat mkn.. hahahhaa...

ari ape ek.. ari khamis x silap aku...

cm teringin je nk mkn mcd..

aku msg lar dak tembam...

a : tembam.. mcd ada wat delivery x kat puteri resort nie??

t : ada kot..

a : bape eh no tepon mcd? carikkan blh??

t : 18002446227

lebih kurang lar msg kat ats nie.. aku rasa cm pelik je no tepon mcd yg dak tembam nie bagi kan..

last2 aku call dia suh dia carikkan jugak.. <<-- aku kan suke kerah tenaga org... padahal dlm bilik tue ada je buku yellow pages... hihihi...

pas2 dia call sape tah tnye no mcd.. then baru dpt...

aku pn laju je lar wat order kan... kol 6 lebih baru aku order...

mcd aku smpai kol 7.30...

aku simpan je dlm blik dlu...

coz time tue ngah siap2 nak g mkn mlm n dgr cramah utk mlm plak...

seeeeeee... da mkn mlm... ttp nk mcd lagik tue....

ya ampunnnnnnnnnn... kuat nye aku mkn....

pas abis cramah jer... aku trus zassssss nek blik...

xda aku nk tunggu supper2 nyer....

mcd aku da memanggil suh mkn..... hahhahhahaha...

nie je yg aku order...

set ayam goreng spicy ngan bubur ayam...

kopek2 ayam goreng tue...letak dlm buburrrrr....

pergggghhhhh... sedap nye...

tq ye tembam atas bantuan kamu itu... :)

da sudah mkn... membongkanggggg!!!!

esok nye ada senaman pagi... :)

No comments: