April 27, 2009

book fair @ PWTC

18 hb ari tu aku g book fair kat PWTC...

gigih nie pegi ngan kak lily...

semangat nk memborong novel.. hehehhe..

aku kan mmg hantu novel.. hiks..

smpai sana da petang..

kol 5 lebih rasanya smpai...

msuk2 je mmg tuju kat tmpt yg aku nk carik novel je..

mesti lar aku carik alaf 21.. jemari seni.. nb karya... pe tah lagik satu.. lpe da...

1st booth yg ktorang singgah.. alaf 21..

nie sbb msuk2 pintu je da jmpe booth nye...

belek pnye belek..

aku beli 2 novel kat sini...

nie lar hasil yg aku dpt kat booth alaf 21..

SUNGGUH AKU CINTA - Anis Ayuni

TIADA YG KEDUA - Sania Yasmin...

2-2 novel nie aku da habis baca...

syyyyoookkkkk...!!!

g carik kat kedai buku skang..

hehehe..

pastu pusing2 carik booth jemari seni..

rupenye booth diorang kat dewan len..

sib bek terajin g tnye kat kaunter... hehehe...

pegi lar msuk kat dewan 1 lagi..

jalan ckit.. da nampak booth jemari seni..

laju je aku msuk... trus pegi kat rak yang ada novel RAHSIA HATI SOFIA.. hehehhe..

kemaruk bebenar kan nak novel tue.. hiks..

nie hasil yg aku dapat kat booth jemari seni...

RHS - Nazurah Aishah

TELUKI ITU UNTUK AKU - Nazawati

lagik 1 tue aku x ingt ape ke nama novel nye.. hehehhe...

then dapt free note book JS.. :)

pastu ktorang ggih lagik nie menawaf dlm PWTC tue..

da lar org ramai kan...

sasaran seterusnye..

nie dia...

LAGENDA BUDAK SETAN - Ahadiat Akashah...

aku da penah baca pn novel nie..

saje je bli... nk wat koleksi sendiri..

tapikan.. da lama aku carik novel BUKAN PUTERI LINDUNGAN BULAN...

kat mane eh nak carik???

da byk kali aku g terjah bookstore..

x jmpe pn novel tue..

masa book fair nie pn x jmpe..

ada sape2 tau x mana aku leh dapat BPLB nie???

tolong gtau ek kalo tau... :)

ingtkan nk gerak blik da pas carik novel kat sini...

sbb org mmg ramaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sggggtttttttttttttttttt...

tbe2 teringat novel norhayati berahim...

trus lar gigih pi carik kat directory NB Karya kat dewan mana plak...

da tau.. trus je g...

nie je yg aku bli kat NB Karya...

SETIAP JUMAAT - Norhayati Berahim...

novel nie aku da jmpe da masa kat MPH SACC Mall ari tue..

saje je xnk bli.. nk bli time book fair..

coz dpt harga murah skit... hahhahahaha...

byk gak novel Norhayai Berahim kat sini...

tapi kebanyakan nya aku da ada...

so aku amek yang latest jer...

tue je lar hasil borongan aku kat book fair... hehehe...

kalo ada next year... nk pegiiiii lagikkkk...

owh.. stakat ari nie.. aku da settle baca RHS, Tiada Yang Kedua & Sungguh Aku Cinta...

RHS tue mlm blik dari book fair tue aku da trus ngadap yeeeeee....

sampai kol 5 pagi lebih ckit lar...

baru lar aku membongkangggggggggg!!!

ok.. babai....

:)

No comments: