September 7, 2009

Shopping @ SOGO

ari sabtu ari tue dgn gigihnye aku telah menyibukkan diri dicelah2 org ramai kat sogo tue.. hehhehe..

sogo kan ngah sale gegila kan..

mesti lar xmau lepaskan peluang.. :))

kol 2 suh along anta kat komuter batu tiga.. ingtkan nk trus trun kat bandaraya.. tapi bile da dlm komuter cm dlm tin sardin.. bek lar aku turun kat kl sentral pstu nek putra.. nk bernafas pn susah weyyyyy dlm komuter tue.. da mmg sesak gile!!!

nek putra trun kat masjid jamek.. jalan2 area situ dlu.. pastu baru gerak ke sogo.. smpai kat dpn sogo tue, nk msuk pn siap nk kena Q pastu ikut lorong2 yg dia da buat.. alahai.. belasah je lar kan.. janji aku dpt msuk dlm tue n shoppingggggggg!!!

owh.. sib bek da cucuk duit sesiap masa kat kl sentral.. kalo aku nk cucuk kat dlm ATM sogo tue.. smpai ke sudah lar aku x shopping... Q nk cucuk duit pn da sama panjang ngan Q org beratur nk membayar.. hihihi...

1st tmpt yg aku tuju.. kat ground floor bwh skali.. ada sale baju lelaki.. carik kan baju utk ayh.. tgk je dlu yg mane aku berkenan.. kat ground floor ni byk kemeja jadinye aku nek kat tingkat 2 lak.. ni pn men's dpmt gak.. so pusing2 dlu carik mane yang best n berbaloi utk dibeli.. so utk ayah aku blikan tshirt sbb dia jarang nk pakai kemeja.. :) da dpt baju utk ayah, pe lagik kan.. kena lar Q utk bayar.. tunggu Q nie lar yang seksa bebenor..

da dpt utk ayah, g plak kat bahagian ladies.. kat tingkat 1 x silap.. mesti lar utk aku plak.. hehehee.. pusing pnye pusing, tawaf pnye tawaf.. dpt lar beberapa helai baju utk aku.. da settle kena lar Q lagik skali..

pas2 trun smula ke ground floor.. carik baju 4 someone.. ada yg aku berkenan, tapi xdork size.. pastu nek smula tingkat 2.. tawaf byk2 kali lagik.. da ad yg berkenan, amek dlu.. smbil2 tue pusing lagik carik2 yg len plak.. kat sini pn ada satu lagik baju yg aku suke.. tapi cm biasa lar.. xda size jugak.. xske btul.. asal yg tinggal je mesti size yang besor2.. so aku amek je yg aku berkenan tadi tue.. sib bek time nie da waktu berbuka.. so x ramai da org yang Q nk byar.. aku je x reti2 kuar lagik dari sogo tue.. heheheh..

barang2 yang aku da byar sume aku sumbat dlm beg shopping dari The LilCaliph.com ari tue.. guna jugak beg tue.. hehehe.. purse, hp sume2 aku sumbat dlm tue jgak.. sng cite.. bwk 1 beg jer.. :))

kol 8.30 mlm baru aku kuar dari sogo.. gile pnye lama bertapa dlm tue.. smpai umah along kol 10.30 mlm..

yeahhhh.. sgt sronok dlm bli brg2 utk diri sendiri n org2 yg aku syg.. minggu nie insya-Allah carik utk ibu n adik yg kecik.. adik yg bwh aku x payah carikkan.. duit dia melambooookkkk ooooo.. biar dia beli sendiri.. hehhehehe.. :))



x best nye update xda pic.. huhuhuhu...

No comments: