September 19, 2009

:(

huhuhu...

esok raya... tapiiiiiiiiiiiii...

baju raya aku x siappppppppppp!!!!

menciiiiiiiii nyeeeeeee.....

sib bek tadi p tesco n kedai yg jual baju ready made ada yang bukak lagik...

so dpt bli sepasang....

yang penting DITAJA OLEH IBU AKU... hahhahaha..

sebabbbbbb...

aku da col da ibu suh p tgk baju aku da siap ke belum..

dia ckp siap...

tadi aku p umah tailor, dia bagitau x dpt nk siapkan..

sbb dia kena simpul biawak...

aku plak mmg x bwk blik baju kurung langsung...

jadinya, salah ibu aku lar.. hihihi..

2 taun berturut2 dapat pow ibu baju raya.. hahahhaha...

tapi ttp x best jugak.. sbb baju aku x siap.. xda baju pinkkkkkkk.. x shukeeeeeee... :(

baju yg beli tadi baby blue, boleh lar.. dari xda baju langsung..

2 comments:

Farazila said...

selamat hari raya yatiii....

xpe la..lilo pon sama..beli baju yang da siap gak....
okie wut dpt pow ibu kan...

yaTy ♥ said...

selamat hari raya lilo..

mmg lar best dapat pow..
tapi x syok lar baju x sama tema ngan fmly.. hehehe.. :)