September 15, 2009

shopping lagi..!!!

huhuhuhu....

ari sabtu ari tue g sogo lagik.. hhehehee..

2 minggu berturut2 p sogo.. gile arrrr...

tapi last week mmg crowded gileeeee... lagik ramai dari yang aku pegi last 2 weeks...

memula plan nk p reramai.. ngan member2 time study dlu.. pastu nk buka pose sama2..

tapi ble da beremail2.. diorang sume mcm nk gerak lambt skit.. so aku n mast decide ktorang ber2 je p awal dlu.. sbb ktorang nk menyoping di sogo..

yang lelain tue sume nk shopping kat jalan TAR jerk..

kol 12 lebih along anta p komuter batu tiga.. nek komuter smpai bandaraya.. sib bek kali nie komuter nye tak sesak.. kalo x confirm aku turun kl sentral jerk..

smpai kat stesen bandaraya carik mast dlu.. da jmpe baru gerak sama2 ke sogo.. penuh okeh tgn dia.. belum shopping lagik tangan sume da penuh ngan kasut crocs yang mmber2 lain kirim suh belikan.. hehhehe..

smpai sogo trus g bhgn lelaki.. nk carik baju utk adik aku yg kecik..

tension ye mencarik baju org yang size nye S.. memanjang je takde size.. asal tanye je 'sory.. tinggal L n XL jer..'

jenuh lar tawaf keliling tue sume nk mencarik baju size S.. sib bek time nk trun eskelator tue ada jmpe.. kalo x.. mmg xda lar baju utk dia.. hehhehee..

so blikan dia kemeja jer.. tshirt utk dia nnti along bli kan..

da settle baju adik aku.. ktorang g kat bhgn pmpn plak..

carik2 ape yang berkenan.. pusing pnye pusing aku rembat 1 seluar googles n 1 seluar radio active..

yang penting seluar radio active wane PINK!!!! hoooreeeeyyyyyyy...

mast pn bli gak baju n seluar yang dia suke.. da puas ati ngan pilihan memasing.. ktorang g Q utk bayar plak.. then da xtau nk lepak mane.. ktorang p duduk kat food court sogo sementara nk tgu mmber2 yang lain smpai..

diorang sume smpai dekat kol 4 gak lar..

pas2 trus gerak p jalan TAR......

No comments: