October 4, 2013

Abang Yang Poyo!

nie cite 3 ke 4 minggu lepas.. ekekkeke.. time tu aku da blik jb sbb ape tah.. tak ingt lar.. weekend tu plak akak aku ada kursus kat pusat latihan Maybank Bangi tu.. so abg ipar aku lar kena jaga budak2.. hahahhaha..

so salah satu ptg yang akak aku blik dari training tue, mmg BIL aku yang amek lar ngan budak2 sume angkut skali.. so ptg tu akak aku WA lar 2 gmbar ni kat group ktorang adik badik..


sume pakat dengki ckp adik je comel.. abg xcomel pun.. hahahhaa..

dia siap tnye nape abg xcomel?? muahahhah..

pastu akak aku anta gmbar ni plak.. dengan caption 'ael tnye comel x dia yang ni??' hahhahha.. xleh blah betul lar dak demok ni..

jawapan ktorang sume nak mendengki dia..

poyo sgt lar abg ni..

xnmpak gigi xcomel..

nampak gigi baru comel..

skali terus dia pose gini...

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

yelar abgggggggggggggggggg.. abg lar yang paling comeeeelllllllll.. muka demok... hahahhahaa..

itular kepoyoan anak buah aku!! huhuhu..

=p

No comments: