July 29, 2013

Buka Puasa 2013 @ Restoran Putera Ayu

ni masa buka puasa minggu kedua.. hari sabtu tu akak aku ngan BIL aku kuar.. dorang ada hal nak settle.. so budak2 tinggal ngan aku.. time dua2 tdo mmg sdp je aman damai.. dedua da bangun berposak okeh.. abg kalo main ngan adik mmg kasar lar ye.. si kecik tu pun kasar gak.. tapi asal xdpt ape je menangis.. so kadang2 aku jdi confius dia nngis sbb sakit or sbb xdapat ape yang dia nak..

kalo merajuk pun bgi kan dkt dia.. dia pnye menjeling tu nnti, hoih, menikam kalbu tgk.. hahhaaha.. 

so akak aku blik ptg tu terus siap2 sume.. tmpt ngan lauk berbuka sume akak aku da order sesiap..

kali ni pegi kat Restoran Putera Ayu.. area Padang Jawa sana.. 

time smpai tu lauk pauk sume da ada atas meja.. tom yam je x smpai lagi..

telur bungkus : sayur asparagus : ayam masak halia

ikan pari bakar..

dak kecik tak duk diam ni.. 

ktorang duduk tak smpai 10 min cmtu da azan dah.. kat sini lauk sbnrnya sedap.. tapi bila da prepare awal lauk pun sjuk lar kan.. bila da sjuk tu yang kurang kick skit.. tomyam dia mmg terbaik.. kalo hirup tu mmg slurrrpppp slurrrppp sgt..

abg yang menjadi tuan besar.. melayan youtube saje.. dia da kenyang makan maggi kat umah.. nk suapkan tinggal dia bukak mulut je pun dia xmo.. cer kalo time dia mmg lapar btul2.. mmg bertambah2 dibuatnya..

mcm hari tu akak aku masak ayam kicap utk berbuka.. time ktorang berbuka ajak makan dia xnak.. elok da siap kms sume baru dia kata nak mkn.. so akak aku ltk lar nasi.. ayam kicap ngan kentang skali.. bertambah makan.. smbil makan dok lar cakap ermmm sdpp.. sdpnyaaa..

=p

No comments: