September 4, 2009

mcd moments wif my BFF!

nie hari sabtu last week pnye agenda..

my dating day with my BFF!! hehhee..

pas ajak dia buka pose kat umah.. siap2 kemas, bsuh pinggan sume.. kuar ngan sue g mcd jerk..

owh.. time buka pose nie ramai gile kat umah aku.. tapi xdpt nk update.. coz memory card aku tertinggal kat jb.. hahahahha.. nnti2 aku update pasal nie.. wpun time tue cte da basi.. :))

smpai mcd jer ktorang order chicken mcnugget 1 set... perut memasing da kenyang kan.. so amek yg lite2 sajer..

ble da jmpe berdua, mestilar ktorang kongsi2 cite sesama sendiri..

ko cite pasal ko...

aku cite pasal aku...

gossippppp timeeeeee.. hehhehee...

benti gosip jap..

turn snap2 pic plak.. asal boleh je ktorang nie..

dari satu crite ke satu crite ktorang bual..

bkn sng pn nk jmpe berdua.. da sorang kat muar, sorang kat putrajaya..

so time blik jb je lar dapat ngedate ber2..

lepas nie xtau lagik ble dpt kluar sama2 lagik..

nugget n fries mmg ktorang lambak kan mcm tue jer..

sng nk capai..

capai je ngap.. capai je ngap..

amek sos smpai tiga.. mcm lar mkn beger kan.. heheheh.. :))

mlm nie jugak adalah mlm terakhir aku ngan hp aku..

sbb nye esok tgh hari tue da hantar ke kedai..

hp aku da mkin tingtong.. menguji kesabaran aku je lar hp nie..

sib bek time kat mcd tue da smpt bluetooth pic2 yang aku amek ke hp sue..

so pic2 nie sume hasil dari hp sue + hp tingtong aku...

pnye lar sakan berborak.. smpai x sedar jam da kol 10 lebih..

tue pn sib bek mak sue call tnye dia kat mane..

yang dia ngan slumber nye blh lak ckp "awl lagik lar mak.. baru kol 9.00..."

haah.. 9.00 lar sgt kan.. padahal time tue da kol 10.30.. jam kat phone dia slh setting.. hahahhaha..

to my fren..

aku bangga ko da wat keputusan pasal crite yg ko gtau kat aku mlm tue..

hope keputusan yg ko wat tue akan mmberi kebahagiaan for u n him..!!

ada hikmah disebalik ape yg terjadi k..

just jgn patah blik ke arah yg sblm nie..

all the best for both of u!!!

tutup entry nie ngan pic aku sendiri.. hahaaha..

sila abaikan lengan aku yg gemoxxx itu!!!

p/s : ahad nie da seminggu.. tinggal lagik 2 minggu jer.. rindu kat my hp.. hopefully blh diperbaiki.. xmau da ad msalah lagik pasni.. huhuhu.. :(

No comments: