September 28, 2009

kad raya.. :)

thanx DFC for the kad raya.. comel gile DAFI.. hehehe..


cakap pasal kad raya..

meh aku nk story pasal my lovely sis.. along aku yer...

last week be4 aku balik jb aritu, weekend nye aku tdo umah dia..

so, ari ahad sebelum nk balik putrajaya tue, ktorang be3 nk kuar ke sunway dlu..

coz along nk belikan baju utk ayah n adik2 aku..

dia kan x balik jb, so dia pass kat aku je lar..

sbb tue aku blik jb smpai 5 beg skali kena bawak.. hehhehe..

nk dijadikan crite, sebelum kuar ke sunway tue, dia duduk jap dpn tv, smbil tulis kad raya utk parents aku..

aku duk je lar kat sofa tgu dia tulis..

tiba2 aku dgr BIL aku ckp...

"la.. syg nangis kenapa??"

aku pn trus lar tgk along aku..

memang tengah nangis pn.. lagik2 bila da BIL aku tegur, trus melimpah2 air mata nya..

yang aku tak tahan tue, kat kad raya tue baru 2 baris je pn dia tulis..

da nngis2.. sedih sgt la tue 1st time x raya ngan family...

trus BIL aku ckp

"okeh2.. nnti kita balik melaka eh.. kita suruh ayah ngan ibu suma balik melaka.. t pas raya kat umah abg, tgh hari kita gerak balik melaka.."

baru lar dia benti sedu2 nangis.. cembeng betul.. hehehe..

nie lar rupa kad raya yang dia bagi kat family aku..

hihihi.. :))

No comments: