January 5, 2012

Sesi Membuli =)

hari jumaat last week, lepas habis keje aku terus balik SA.. nk anta keter kat sana.. hari sabtu BIL aku nk anta keter g servis.. aku lak ada plan lain dari pagi smpai petang sabtu tue.. tue yang kena gak anta keter ke SA hari jumaat..

tapi malam tue gak aku balik putrajaya.. aku mintak tolong ekin n hubby dia amek.. thanx a lot babe!

sementara nk tgu ekin smpai, smpt lar aku membuli dak kecik dlm umah tue.. hahahah.. lama kan tak jmpe dia.. so aura membuli tue dtg smula.. hehhehe..

ini muka da meraung habis da nie.. smpai tertunduk2 nk amek feel meraung dia.. hahahhah.. budak nie mmg over kalo menangis..

berjurai hah air mata kat pipi.. nie dia mintak nk main vicks dari aku.. memula aku bagi lar dia sapu kat perut dia.. tapi bila dia da men celup2 tangan dia dlm bekas vicks, tue yang aku amek terus.. 

bagi penutup vicks saje pun tak mau.. tetap gak dia yang nk pegang botol vicks tue.. time nie ngah berlakon menangis lagik.. huhuhuhu..

hah, tengok lar rupa pelakon air mata.. ahahahhaha.. lagik aku amek gmbar dia, lagik kuat dia meraung.. ekekkee.. nasib lar a'el dpt mak ngah mcm gini pnye perangai..

bila da meraung2 pun aku tak bagi jugak, sudahnya pegi lar mengadu kat daddy dia.. hehehehe.. eleh, poyo lar nk men ngadu2.. ngadu pun bukan dpt men vicks gak..

buli dia sekejap jer.. pastu kang dia nk main, dia carik gak pembuli dia nie smula.. hihihihi..

menghitung hari untuk mendapat anak buah baru nie..

=)

No comments: