January 30, 2012

Berpantang!

minah nie kan.. dekat sejam okeh baru dia nk telan pati ikan haruan tue.. 

pegang bekas je dekat 1/2 jam.. ayah aku da siap buatkan air oren lagik utk dia telan lepas minum pati ikan haruan tue.. kot lar loya nk telan kan.. boleh lar telan air oren siap2.. hah, mana nk dpt servis mcm nie?? ayah, nak air miloooo.. #eh #tetiba

dari adik aku yang bongsu tue g kedai, smpai da balik kedai, tak jugak akak aku minum pati ikan haruan dia tue.. msalahnya, kalo x berbau takpe wei.. nie satu umah berbau pati ikan haruan tue.. pengsan aku nk menarik napas..

minum lar myyyyyy.. bau dia tak sedappppp lar... pnat da nie tahan napassss..

nnti lar.. sbb aku je kena minum sorang, korang sume kena amek bau..

walaweeeeiiii.. yang berpantang dia sorang je kot dlm umah tue.. habis 1 umah kena tempias gak.. tapi yang paling kena tempias adik aku yang bongsu lar.. hahhaha.. akak aku suh dia share minum pati ikan haruan tue.. sorang separuh.. gilossss!! kalo aku koser hei nk layan minum separuh2 nie.. masalahnya yang minum dlu pun adik aku yang bongsu.. bila adik aku da minum, baru akak aku plak yg minum.. aku konpius sape yang berpantang sebenarnya..

hah, adik da minum da.. cuba tengok kulit muka adik, tegang kan..

vongok tau adik aku nie.. kalo sekali minum kulit da tegang, xda kuar produk kecantikan byk2 hei.. sume org pakat minum pati ikan haruan jer.. sengal betul adik aku nie..

=p

No comments: